Saako pohkeita millään sirommiksi?

  • Viestiketjun aloittaja paksu jalka
  • Ensimmäinen viesti
Paksupertta
Alkuperäinen kirjoittaja jutt:
venyttelemällä saa lihakset pitkiksi. sitä pitäis itsekkin harrastaa mutta eipä oikeen saa aikaseks.
:eek: Siis miten? Pilates tai Callanetics-tyyppinen liikuntako? Ei kait ne pohkeet siitä mihinkään veny?


Ja joo, mulla on kans paksujen pohkeiden syndrooma. Vaikka kuinka laihdutan, pohkeet jää paksuiksi. Ja niissä on kyllä ihan läskiä, eli rasvaimu varmaan ainoa mahdollisuus.
 
Jonna
Mä olen ollut välillä ihan alipainoinen, mutta ei noi pohjelihakset häipyny mihinkään! Ainoan kerran kun pohkeet sääretkin näytti ohuilta, olin maannut kuukauden sairaalassa.
 
Jarppi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Ainoa toimiva konsti jolla saa sirommat pohkeet, on vaihtaa sirompaan tyttöystävään.
Ainoa konsti tulla paksumpien pohkeiden kanssa toimeen on vaihtaa poikaystävään, jolla on aivot.
Ainoa keino saada poikaystävä, on olla kettuilematta kaikille miespuolisille henkilöille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Ainoa toimiva konsti jolla saa sirommat pohkeet, on vaihtaa sirompaan tyttöystävään.
Ainoa konsti tulla paksumpien pohkeiden kanssa toimeen on vaihtaa poikaystävään, jolla on aivot.
Ainoa keino saada poikaystävä, on olla kettuilematta kaikille miespuolisille henkilöille.
Totta. Toivon että löydät itsellesi poikaystävän.
 
Jarppi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Ainoa toimiva konsti jolla saa sirommat pohkeet, on vaihtaa sirompaan tyttöystävään.
Ainoa konsti tulla paksumpien pohkeiden kanssa toimeen on vaihtaa poikaystävään, jolla on aivot.
Ainoa keino saada poikaystävä, on olla kettuilematta kaikille miespuolisille henkilöille.
Totta. Toivon että löydät itsellesi poikaystävän.
Mikset ensin toivoisi pääseväsi paksuista pohkeistasi eroon tai vaikkapa huumorintajua? Tämä ei ole mikään kolmen toiveen hyvä haltijatar - juttu. Täällä toteutetaan vain yksi toive.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Ainoa toimiva konsti jolla saa sirommat pohkeet, on vaihtaa sirompaan tyttöystävään.
Ainoa konsti tulla paksumpien pohkeiden kanssa toimeen on vaihtaa poikaystävään, jolla on aivot.
Ainoa keino saada poikaystävä, on olla kettuilematta kaikille miespuolisille henkilöille.
Totta. Toivon että löydät itsellesi poikaystävän.
Mikset ensin toivoisi pääseväsi paksuista pohkeistasi eroon tai vaikkapa huumorintajua? Tämä ei ole mikään kolmen toiveen hyvä haltijatar - juttu. Täällä toteutetaan vain yksi toive.
Huokaus. Voi voi... mitähän sitä sitten toivoisi? Yksikö vaan? Hmmm... Pohkeet on mulla pelkkää luuta kuten muutoinkin olen, joten saako toivoa tissejä?
 
Mulla ei ole mikään auttanut, painosta riippumatta pohkeet olleet n.40cm. Onneks eivät oo "pökkelöt" niin ei ahdista niin paljoa mut kieltämättä ovat esim. mun nilkkoihin verrattuna paksut ja joskus jotkut muuten ihanat saappaat jää ostamatta koska eivät istu.
 
Nina
Olkaa ylpeitä lihaksikkaistanne pohkeista. Mulla näyttää kireissä housuissa pohkeet hyviltä, huomaa kun peilistä katsoo että lihasta ne on eikä pelkkää sellua. Tietty mulla on kyllä pitkät jalatkin, pukee niitä.
 

Yhteistyössä