Ei kai. Riippuu muutenkin vähän siitä paljonko on lihaksia ja minne se ylimääräinen rasva kerääntyy. Itse olen 173cm ja 68 kg joka olisi ihan sopiva muuten mutta kaikki ylimääräinen on vatsassa ja saa mut näyttämään aika paksulta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika luuviuluAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:55kg.
Tissit ei oo yhtä kuin muodokas. Mä en esim tykkää tikkujaloista (joku muu saa vapaasti tykätä). Mun mielestä (ja MUN MIELESTÄ) naisen kuuluu olla "pehmeä". Se ei tietenkään kaikilta terveelllisen painon rajoissa onnistu, jos esim laihtuu enemmän joistain paikoista.Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Mitä tarkoittaa "muodokas"?
Entisessä elämässä (jolloin mulla oli tissit) painoin hoikkana mutta muodokkaana 61kg ja pituutta 168cm. Eli hiukan tuota vähemmän olisi 165 senttiselle sopiva, jos siis on ihan ok kokoiset rinnat. Vatsan tuskin tarvii olla muodokas...?
Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Mä oisin hyvin varovainen ennen kun menisin ketään sormella osoittelemaan ylipainoiseksi. Bmi paino on hyvä viite mutta eri ihmiset painaa eri määrän välttämättä olematta ylipainoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Just sen takia sanoinkin että painoindeksin mukaan. Eikös painoindeksillä mitata sitä terveysriskiä joka kasvaa ylipainon myötä?Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Mä oisin hyvin varovainen ennen kun menisin ketään sormella osoittelemaan ylipainoiseksi. Bmi paino on hyvä viite mutta eri ihmiset painaa eri määrän välttämättä olematta ylipainoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...