mies löi pientä lasta turpaan..

mökö
mutta eikö se nyt olis äitin tehtävä,millanen äiti se on joka ei ite asialle tee mitään haloo!!!!!!!Karuski nyt tuntuu kirjottelevan muillakin palstoilla juttuja tuttujensa elämästä ettei vaan olis ihan omasta elämästä nää kaikki jutut??

Alkuperäinen kirjoittaja mökö:
mutta eikö se nyt olis äitin tehtävä,millanen äiti se on joka ei ite asialle tee mitään haloo!!!!!!!Karuski nyt tuntuu kirjottelevan muillakin palstoilla juttuja tuttujensa elämästä ettei vaan olis ihan omasta elämästä nää kaikki jutut??
Kiva,että jaksat täälläkin kommentoida..

mökö
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
Alkuperäinen kirjoittaja mökö:
Kiva,että jaksat täälläkin kommentoida..

Kuulun tänne kaksplussan puolelle mutta liberossahan noita sinun juttuja on luettavissa.

sanoin kyllä heti ensimmäisenä, että tälläinen mies on itse kokenut menneisyydessään jotain todella pahaa,joka on silloin rikkonut sen pienen pojan sisimmässä jotain pahasti..ja kun tällä kertaa tästä ei seuraa mitään, niin seuraava pieni lapsi saattaa kokea vielä kauheampaa :( Äiti vaan puhui itsensä suojaamisesta..

..kaivelen just parhaillaan alueen sosiaalitoimen tiedoja esille..

Olet siinä aivan oikeassa. Olen jo kerran aikaisemmin kirjoittanut,että nämä asiat on vain yksittäisiä otoksia ympäriltäni. Toki olen valittanut libessä,kun kotiimme muutti syksyllä pyllyyn ammuttu karhu = mieheni..mutta muuten..mitä ihmettä voisin kodistani ja perheestäni valittaa?? Minulla on ihana tytär ja mies..koti rempan alla, mutta ei vauhtia haittaa..Jouluvalmistelut hyvässä vauhdissa..lahjat melkein ostettuna..talous kunnossa..

tuuli
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Voi että :( Mutta tosiaan riittää ihan vain äidinkin nimi, sekin on jo aihe asioiden tarkistamiseen, jos äiti ei halua suojella lastaan moiselta.
tuskin kyse on siitä ettei halua suojella. kun minä olis lapsi niin isäpuoleni hakkas mua ja äitiä ja äiti ei uskaltanu minnekkään ilmoittaa koska isäpuoli uhkas tappamisella jne asiat ei aina oo niin yksinkertasia..

Yhteistyössä