haha, eikä kuulostaa hekumalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kunnon rämemajava. Näyttää vielä kirveellä tapetulta, kun sieltä pöheikön keskeltä roikkuu kaksi turpeaa vaaleanpunaista lerpaketta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kunnon rämemajava. Näyttää vielä kirveellä tapetulta, kun sieltä pöheikön keskeltä roikkuu kaksi turpeaa vaaleanpunaista lerpaketta.
ai kun söpö :saint:Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulla on tällainen: http://4.bp.blogspot.com/_aoFQCQYRhfA/Sk8OLuOAKiI/AAAAAAAADNc/NGHi-GH1vQ8/s400/kuva_nro535-3685.jpg
voihan sen siistin kolmion jättää siihen eteen, mutta pakkoko niiden karvojen on peittää huulia ja roikkua siellä alla?Alkuperäinen kirjoittaja 31v mies:Kuten jo jossain ketjussa aiemmin laitoin, niin minua ei kiinnosta pätkääkään kokonaan trimmattu poslari. Ne karvat kuuluu sinne ja piste. Toki siistittynä, ettei pursua pikkareista tai bikineistä reisiä pitkin ulos. Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin että on "läpinäkyvät" pikkuhousut ja siistitty kolmio/karvoitus näkyy siitä läpi. Mitä siitä näkisi jos on poslari tai miksi sellaisia edes valmistettaisiin?
sama täällä. en tykkää täysin posliinista mut sellanen siistitty on ihan jeesAlkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:no mun mielestä mielummin vaikka se beawer kun poslari. ite kyllä rajoja trimmailen..
Kyllä meillä on seksielämä ainakin kunnossa, tuherosta huolimatta..Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:On se kyllä mun mielestä nolo, mutta ei ne mua mitenkään haittaa. Lähinnä vaan ajattelen, että noilla ei ainakaan ole seksielämää, jos sellaisen satun jossain näkemään
Samaa luokkaa tursuavien kainolokarvojen ja jalkajouhien kanssa.