Onko noloa omistaa rämemajava?

31v mies
Kuten jo jossain ketjussa aiemmin laitoin, niin minua ei kiinnosta pätkääkään kokonaan trimmattu poslari. Ne karvat kuuluu sinne ja piste. Toki siistittynä, ettei pursua pikkareista tai bikineistä reisiä pitkin ulos. Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin että on "läpinäkyvät" pikkuhousut ja siistitty kolmio/karvoitus näkyy siitä läpi. Mitä siitä näkisi jos on poslari tai miksi sellaisia edes valmistettaisiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja 31v mies:
Kuten jo jossain ketjussa aiemmin laitoin, niin minua ei kiinnosta pätkääkään kokonaan trimmattu poslari. Ne karvat kuuluu sinne ja piste. Toki siistittynä, ettei pursua pikkareista tai bikineistä reisiä pitkin ulos. Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin että on "läpinäkyvät" pikkuhousut ja siistitty kolmio/karvoitus näkyy siitä läpi. Mitä siitä näkisi jos on poslari tai miksi sellaisia edes valmistettaisiin?
voihan sen siistin kolmion jättää siihen eteen, mutta pakkoko niiden karvojen on peittää huulia ja roikkua siellä alla?
 
raisa
Minusta se poslari on nolo. Se on kuin mikä tahansa näkyvä merkki, joka kertoo omistajansa olevan niin helevetin epävarma itsestään, että noudattaa kulloistakin normia vaikka nyt sitten karvojen trimmaamisessa. Minusta on surullista, että aikuinen nainen (tai mies) ei kestä itseään (tai naistaan) sellaisena, kuin on. Ja juu, voi trimmailla ja siistiä, en vaadi mitään dogman mukaista tuheroa. Mutta se poslari, yök. Olisitte ylpeitä siitä mitä olette, miehiä ei tarvitse miellyttää kaikessa. Ja kuten moni mies on jo kommentoinut näihin tuheroketjuihin: karvoilla on paikkansa.
 
Minusta on noloo ajatella ja arvostella..jokainen tekee tuherostaan mieleisensä tai sitten ei tee mitään. eihän kaikki ajele esim säärikarvojaan tai nypi kulmiaan...ei niitäkään olla arvostelemassa....jokainen taplatkoon tyylillään
 
On se kyllä mun mielestä nolo, mutta ei ne mua mitenkään haittaa. Lähinnä vaan ajattelen, että noilla ei ainakaan ole seksielämää, jos sellaisen satun jossain näkemään :D

Samaa luokkaa tursuavien kainolokarvojen ja jalkajouhien kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
On se kyllä mun mielestä nolo, mutta ei ne mua mitenkään haittaa. Lähinnä vaan ajattelen, että noilla ei ainakaan ole seksielämää, jos sellaisen satun jossain näkemään :D

Samaa luokkaa tursuavien kainolokarvojen ja jalkajouhien kanssa.
Kyllä meillä on seksielämä ainakin kunnossa, tuherosta huolimatta.. ;)
 

Yhteistyössä