Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
z
silloinen mies petti mua yhden "ystäväni" kanssa... tilasin muuttoauton ja kantajat, miehen tavarat autoon sen työpäivän aikana ja osoitteeksi annoin tän frendini osoitteen. Sanoin että jättäkää tavarat siihen etupihalle, kantavat sitten itse sisälle kun tulevat töistä. Miehelle pistin viestiä että ajaa tän likan luo kun pääsee töistä, sen isällä on jotain asiaa... Asui tää likka vielä vanhempiensa luona =)

tää siis vuonna kirves ja papu...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En taida viitsiä kertoa.
An tulla nyt vaan!!! :wave:
En mä tiedä, mikä ois hulluinta, mutta muistan monta asiaa, mitä olen tehnyt mitä ei olisi pitänyt tehdä ja en oo niistä jutuista kovin ylpee. Siksi en kerro.
Okei...piä salaisuutes.... :wave:
Mutta niitähän tässä kaikilla on.
Juttuja mitä tehnyt suutuspäissään!!
Osa hauskoja osa vähän ikäviä.

Vaan sellasia me ollaan...Ihmisiä vaan!!
No esimerkiksi uhannut hyppääväni ikkunasta estääkseni miestä lähtemästä ulos jäähylle. :(
 
Poistin kokonaisen MSN-yhteisön ja ihan turhaan vielä :ashamed: Aika rankkaa aikaa oli elämässä silloin ja henkisesti olin todella pahassa tilanteessa. Jälkikäteen on tullut monesti mietittyä että mitä sitä tulikaan tehtyä...mutta elämä opettaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En taida viitsiä kertoa.
An tulla nyt vaan!!! :wave:
En mä tiedä, mikä ois hulluinta, mutta muistan monta asiaa, mitä olen tehnyt mitä ei olisi pitänyt tehdä ja en oo niistä jutuista kovin ylpee. Siksi en kerro.
Okei...piä salaisuutes.... :wave:
Mutta niitähän tässä kaikilla on.
Juttuja mitä tehnyt suutuspäissään!!
Osa hauskoja osa vähän ikäviä.

Vaan sellasia me ollaan...Ihmisiä vaan!!
No esimerkiksi uhannut hyppääväni ikkunasta estääkseni miestä lähtemästä ulos jäähylle. :(
hei,eihän tuo oo mikään järkky..Sanonut mäkin oon vaikka mitä kamaluuksia...
Uhannut erota jne..
Ottaa lapset ja lähteä...

Mutta tuskin sä olisit hypännyt kuitenkaan!!Ethän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Poistin kokonaisen MSN-yhteisön ja ihan turhaan vielä :ashamed: Aika rankkaa aikaa oli elämässä silloin ja henkisesti olin todella pahassa tilanteessa. Jälkikäteen on tullut monesti mietittyä että mitä sitä tulikaan tehtyä...mutta elämä opettaa.
Hei,ton mäkin oon tehnyt.
Tuntui että siellä kaikki ohitti mun jutut,eikä kukaan nähnyt mua.
Sitten meni hermot enkä kehannut enää palata.... :/
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En taida viitsiä kertoa.
An tulla nyt vaan!!! :wave:
En mä tiedä, mikä ois hulluinta, mutta muistan monta asiaa, mitä olen tehnyt mitä ei olisi pitänyt tehdä ja en oo niistä jutuista kovin ylpee. Siksi en kerro.
Okei...piä salaisuutes.... :wave:
Mutta niitähän tässä kaikilla on.
Juttuja mitä tehnyt suutuspäissään!!
Osa hauskoja osa vähän ikäviä.

Vaan sellasia me ollaan...Ihmisiä vaan!!
No esimerkiksi uhannut hyppääväni ikkunasta estääkseni miestä lähtemästä ulos jäähylle. :(
hei,eihän tuo oo mikään järkky..Sanonut mäkin oon vaikka mitä kamaluuksia...
Uhannut erota jne..
Ottaa lapset ja lähteä...

Mutta tuskin sä olisit hypännyt kuitenkaan!!Ethän.
En, mutta mies kyllä tosissaan luuli niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Poistin kokonaisen MSN-yhteisön ja ihan turhaan vielä :ashamed: Aika rankkaa aikaa oli elämässä silloin ja henkisesti olin todella pahassa tilanteessa. Jälkikäteen on tullut monesti mietittyä että mitä sitä tulikaan tehtyä...mutta elämä opettaa.
Hei,ton mäkin oon tehnyt.
Tuntui että siellä kaikki ohitti mun jutut,eikä kukaan nähnyt mua.
Sitten meni hermot enkä kehannut enää palata.... :/
Paitsi että mä olin valvoja ja poistin siis koko yhteisön olemastakaan :ashamed: Eipä ollut ihme että yksi porukasta perusti uuden ja kutsu lähti kaikille paitsi mulle.

Ihmeellistä mitä kaikkea sitä aikuinen ihminen masennushuuruissaan tekee :ashamed:
 
Ei nyt mitään erityisen kauheaa, mutta viimeisin:

Meillä on olkkarissa ruskeat tuolit ja lapset olivat vieneet huoneeseensa ne kaikki 4, raivoissani vein ne tuolit olkkariin ja suutuksissani heitin sielä olevan vääränvärisen tuolin... ja se meni poikki :(

Isänipäivä hermostus:

Viime isäinpäivänä hermostuin, kun ei mies ollut lauantaina lainkaan siivonnut kanssani, joten isäinpäivä aamuna oli kauhea kaaos ja mieskään ei innostunut sinä päivänä tekemään mitään. Hermostuksissani siivosin aamun ja puoliltapäivin pakkasin lapset autoon ja painelimme luistelemaan sekä sen päälle ravintolaan syömään... miehen viettäessä yksin kotona omaa sapuskaansa syöden :ashamed:
 
Mä harvoin suutun niin, että heitän jotain tai lyön tai jotain muuta tyhmää.
No tapaus kuitenkin on, että jotain miehen kanssa kinattiin ja mä nappasin meijän digiboksin kaken ja heitin sen voimillani lattialle. Tokaisin vielä, että "vittu heitellään sitten". Mies siitä toki suuttui, patterit lensi ja takakansi myös. Joku pala sisältä irtosi, ei mennyt rikki ja sama kake edelleenkin käytössä. :D

Välillä tekis kyl mieli heitellä lautasia pitkin seiniä. Mut siinä vaiheessa painun useimmiten tupakille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Poistin kokonaisen MSN-yhteisön ja ihan turhaan vielä :ashamed: Aika rankkaa aikaa oli elämässä silloin ja henkisesti olin todella pahassa tilanteessa. Jälkikäteen on tullut monesti mietittyä että mitä sitä tulikaan tehtyä...mutta elämä opettaa.
Hei,ton mäkin oon tehnyt.
Tuntui että siellä kaikki ohitti mun jutut,eikä kukaan nähnyt mua.
Sitten meni hermot enkä kehannut enää palata.... :/
Paitsi että mä olin valvoja ja poistin siis koko yhteisön olemastakaan :ashamed: Eipä ollut ihme että yksi porukasta perusti uuden ja kutsu lähti kaikille paitsi mulle.

Ihmeellistä mitä kaikkea sitä aikuinen ihminen masennushuuruissaan tekee :ashamed:
Okei...siis katos koko yhteisö.
Mutta tosiaan,jos olit masentunut niin olisivat varmasti ymmärtäneet..
 
g
meillä mies rikkoo ovia suuttuneena, tälläkin hetkellä on makkarin vaatekaapin ovi irti kun löi sen lattialle. mä olen niin pihi etten viitsi mitään särkeä kun pitää kuiteski ostaa uusi... :whistle: paitsi kerran löin laukkuni kerrostalon betoniseinään ja puhelin meni rikki, suutuin eksälle kun kärähti pettämisestä...
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja g:
meillä mies rikkoo ovia suuttuneena, tälläkin hetkellä on makkarin vaatekaapin ovi irti kun löi sen lattialle. mä olen niin pihi etten viitsi mitään särkeä kun pitää kuiteski ostaa uusi... :whistle: paitsi kerran löin laukkuni kerrostalon betoniseinään ja puhelin meni rikki, suutuin eksälle kun kärähti pettämisestä...
ainiin ja kihlasormuksen heitin huitsin nevadaan kun suutuin miehelle niin verisesti... ja äijä teki myöhemmin saman vihkisormukselleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.
Aivan samaa mieltä.
Aika järkkyä luettavaa kyllä on.
Itse en ole tehnyt mitään tuollaista ja siksipä kai meillä on miehen kanssa yhteistä elämää takana jo 25 vuotta.
Asiat täytyy hoitaa muutoin kuin heittelemällä tavaroita tai tekemällä jotain muuta typerää.
Täällä kans yks järkyttynyt. Ja samat ihmiset ruikuttaa, miten niiden miehet ovat lapsellisia milloin mistäkin syystä. Mutta seura tekee näemmä kaltaisekseen.
Peesiä. Ihan hulluja kaikki. Ei tosiaan ihme, että parisuhteet päättyneet. Itsehillintä ja harkinta kaksivuotiaan tasolla lähes kaikilla. Toivottavasti saavat joskus samalla mitalla takaisin omaisuuden ja fyysisen koskemattomuuden suhteen.
 
hauskaa??
Alkuperäinen kirjoittaja kummastus:
Alkuperäinen kirjoittaja cecce:
Eli emme tiedä puoliakaan mitä todella kotona tapahtuu,jos nämä olisi miesten kirjoituksia se olisi perheväkivaltaa.Mistä teiltä tota raivoa löytyy!
Mun täytyy kyllä peesata tätä. Suorastaan pimeetä menoa aika monellakin, ihan varmasti perheväkivallan kriteerit täyttäviä. Mutta naisten tekeminä niille vaan naureskellaan täälläkin, jos tekijänä olisi mies, niin johan tulisi sivutolkulla tekstiä tyyliin tee rikosilmoitus ja jätä se sika.
Samaa mieltä.
 
niippa
exään meni hermo ja vetelin sitä päin näköä kuivaustelineellä...olin siis just saanu pyykit siihen kuivumaan ja kävi soittaa suutaan!ja yleensä se olin minä joka sai turpaan!tapahtuneen jälkeen oli sitä mieltä,et olen hoidon tarpeessa!!!!!
 
vIERAs
itse suutuspäissäni hajotin kaks raakaa kananmunaa miehen päähän ja ripottelin kookoshiutaleita.. ja alko vaan kyrsiä entistä enemmän ku mies ei ollut moksiskaan ku normisti pinna palaa ja nopeeta
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Ei nyt mitään erityisen kauheaa, mutta viimeisin:

Meillä on olkkarissa ruskeat tuolit ja lapset olivat vieneet huoneeseensa ne kaikki 4, raivoissani vein ne tuolit olkkariin ja suutuksissani heitin sielä olevan vääränvärisen tuolin... ja se meni poikki :(

Isänipäivä hermostus:

Viime isäinpäivänä hermostuin, kun ei mies ollut lauantaina lainkaan siivonnut kanssani, joten isäinpäivä aamuna oli kauhea kaaos ja mieskään ei innostunut sinä päivänä tekemään mitään. Hermostuksissani siivosin aamun ja puoliltapäivin pakkasin lapset autoon ja painelimme luistelemaan sekä sen päälle ravintolaan syömään... miehen viettäessä yksin kotona omaa sapuskaansa syöden :ashamed:
:eek: kivat teille. olikohan tossa jotain muutakin taustalla? toivottavasti.
 
Keittiönoita
Aikoinaan asuin avoliitossa miehen kanssa, joka aina jaksoi mainita, miten hänen äitinsä tekee niin paljon parempaa ruokaa. Kerran sitten yhtenä perjantaina kyllästyin, katoin pöydän hienoksi kangaslautasliinoineen, hopeisine lautasliinarenkaineen, viinilaseineen ja muine tykötarpeineen kahdelle hengelle. Laitoin toiselle lautaselle lapun, jossa oli tämän avomiehen äidin puhelinnumero ja lähdin viikonlopuksi likkakaverini luokse.

Exällä oli aikoinaan ikävä tapa tiputella likaisia sukkiaan minne sattuu. En jaksa nalkuttaa, joten tyynesti keräsin sukat keittiön roskikseen ja kippasin vanhaksi menneen lihakeiton sekä kahvinkeittimestä suodatinpussin sinne päälle. Ei jäänyt sen koommin sukat lattialle.
 

Yhteistyössä