vähän ohi aiheen, mä saan lähihoitajana nettona peruspalkkaa 1611,16 kuukaudessa ja lisät päälle. eli ei paljo kannata sairaanhoitajaks lukemista pohtiaAlkuperäinen kirjoittaja Jaajo:Sairaanhoitaja on mies nettona saa peruspalkkaa jotain päälle 1600+lisiä jotain päälle 300-600.
No johan on! Heh, vai viime vuonna valmistuva lääkäriAlkuperäinen kirjoittaja VempulaVimpula:Mies tienaa
n. 5000-5500
Viime vuonna valmistuva lääkäri
Tuo on suunnilleen peruspalkka, mutta päivystyksistä tulee enemmän
Ylilääkäri, johtava lääkäri 5 694 ja tää on bruttopalkkaAlkuperäinen kirjoittaja VempulaVimpula:Mies tienaa
n. 5000-5500
Viime vuonna valmistuva lääkäri
Tuo on suunnilleen peruspalkka, mutta päivystyksistä tulee enemmän
Paljos, lähihoitaja, sun bruttopalkka on? Missä sä olet töissä. Mulla jää myös jotain päälle 1600 käteen, ja brutto on 2200 ja risat.Alkuperäinen kirjoittaja *:vähän ohi aiheen, mä saan lähihoitajana nettona peruspalkkaa 1611,16 kuukaudessa ja lisät päälle. eli ei paljo kannata sairaanhoitajaks lukemista pohtiaAlkuperäinen kirjoittaja Jaajo:Sairaanhoitaja on mies nettona saa peruspalkkaa jotain päälle 1600+lisiä jotain päälle 300-600.
päälikköAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sun mies Savanna on ammatiltaan ja mitä tekee työkseen ?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:3500-4000 ja enemmän,riippu kuinka paljon tekee töitä,ikä 27
heimopäällikkö?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:päälikköAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sun mies Savanna on ammatiltaan ja mitä tekee työkseen ?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:3500-4000 ja enemmän,riippu kuinka paljon tekee töitä,ikä 27