Miehesi netto tulot?

harmaja
Keskimäärin 2500e/2vkoa jää käteen eli riippuen tuleeko 2 vai 3 palkkaa kuussa tekee sen 5000-7500e/kk. Yleensä siis tuon 5000e. Kirvesmies, mutta ei ihan perus raksahommaa. Urakkapalkka ja kova tekemään töitä/nopea+pitkät päivät. Eli ei todellakaan tule ilmaiseksi tuo raha. Ikää 31v.

*
Alkuperäinen kirjoittaja Jaajo:
Sairaanhoitaja on mies nettona saa peruspalkkaa jotain päälle 1600+lisiä jotain päälle 300-600.
vähän ohi aiheen, mä saan lähihoitajana nettona peruspalkkaa 1611,16 kuukaudessa ja lisät päälle. eli ei paljo kannata sairaanhoitajaks lukemista pohtia

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VempulaVimpula:
Mies tienaa
n. 5000-5500
Viime vuonna valmistuva lääkäri
Tuo on suunnilleen peruspalkka, mutta päivystyksistä tulee enemmän:)
Ylilääkäri, johtava lääkäri 5 694 ja tää on bruttopalkka

haluaisin tietää missä miehesi työskentelee :)

dfdf
Mitä järkeä on kysellä nettotuloja? Siihen vaikuttaa niin paljon mm. asunnon korkovähennykset, kotitalousvähennykset, autoedut.... Esimerkiksi minulla on tällä hetkellä veroprosentti nolla. Kiitos lainan korkovähennyksen ja kotitalousvähennyksen..

Turkilmas
Mun mies on 33-vuotias ja koulutukseltaan teknikko ja insinööri. Ammattinimike on aluepäällikkö (ylempi toimihenkilö) ja palkasta mulla ei ole tarkkaa tietoa :D. Siis ei mies asiaa ole mitenkään multa pimittänyt. Mua ei vaan niin kiinnosta hänen palkkansa, niin eipä ole jäänyt mieleen :D. Kyllä sen netto varmaan yli 2000? on :)

Sh
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaajo:
Sairaanhoitaja on mies nettona saa peruspalkkaa jotain päälle 1600+lisiä jotain päälle 300-600.
vähän ohi aiheen, mä saan lähihoitajana nettona peruspalkkaa 1611,16 kuukaudessa ja lisät päälle. eli ei paljo kannata sairaanhoitajaks lukemista pohtia
Paljos, lähihoitaja, sun bruttopalkka on? Missä sä olet töissä. Mulla jää myös jotain päälle 1600 käteen, ja brutto on 2200 ja risat.

Vieras
6100? bruttona ja nettona n. 4000?/kk. Huoltoinsinööri ja 26v.
Vähennyksissä ennakkopidätyksen lisäksi kaikenmaailman jäsenmaksut + sairaskassa (mikä aivan mahtava keksintö!) :)
Tää on keskiansio, mies tekee ulkomaankeikkaa myös, joten vaihtelee suuresti kuukausittain, riippuen onko Suomen kamaralla vaiko ei. Tähän päälle saa vielä bonukset vuosittain joka muutaman kuukauden palkka, sekä ulkomaan päivärahat - joista jää hyvin vielä käteen vaikka niillä siellä elääkin. Tämän lisäksi on mm. puhelin -ja tietokone etu.

Yhteistyössä