Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Hmmm, sain minäki erissä vakuutuksen tapiolasta vaikka luottohäiriömerkintä vielä onkin, virkailijan kanssa asiasta keskusteltiin ja selitin tilanteen niin ei mitään ongelmaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Hmmm, sain minäki erissä vakuutuksen tapiolasta vaikka luottohäiriömerkintä vielä onkin, virkailijan kanssa asiasta keskusteltiin ja selitin tilanteen niin ei mitään ongelmaa..
ja mikä ihmesiinä on että ainakuvitellaan että luottotietomerkinnän omaavat eivät maksa laskujaan. Toki me laskut maksame, ajallaan, silti tuo merkintä on ja pysyy.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:No teeppä vaikka näin, maksa se vakuutus kokonaisuudessaan, sen jälkeen menet konttorille ja pistät auton seisontavakuutukseen, jolloin sun rahat palautuu, jatkakt sitten vakuutusta ja kas, saat sen ihan samoissa erissä kuin me muutkin.
Ja tämä on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:olen saanut autovakuutuksen ja pystyn maksamaan osissa vaikka luottotiedot ovat menneet.
Ei myönnetä kuulemma edes ennenkuin on maksettu. Joo, saahan luottotiedoton vakuutuksen, mutta se on maksettava kerrallaan koko vuodeksi. En mä ala maksamaan sellaista summaa, kun joutuisin lainaamaan rahaa sen takia tai säästämään koko vuoden.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhät kyykkyyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:olen saanut autovakuutuksen ja pystyn maksamaan osissa vaikka luottotiedot ovat menneet.
Ei myönnetä kuulemma edes ennenkuin on maksettu. Joo, saahan luottotiedoton vakuutuksen, mutta se on maksettava kerrallaan koko vuodeksi. En mä ala maksamaan sellaista summaa, kun joutuisin lainaamaan rahaa sen takia tai säästämään koko vuoden.
no jos NOIN köyhä oot niin jätä se auto hankkimatta. Hel.tti maksaahan ne bensatkin ja autoveron joudut maksamaan.
v_ttu mitä urpoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja köyhät kyykkyyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:olen saanut autovakuutuksen ja pystyn maksamaan osissa vaikka luottotiedot ovat menneet.
no jos NOIN köyhä oot niin jätä se auto hankkimatta. Hel.tti maksaahan ne bensatkin ja autoveron joudut maksamaan.
v_ttu mitä urpoja.
Vittu mikä urpo ite oot, bensat ja verot eivät maksa yli tonnia kuukaudessa, mikä summa mulla menisi jos ostaisin halvan auton ja ottaisin siihen vakuutuksen. Nuo kun pitää ottaa samaan aikaan. Enkä ole NOIN köyhä, ellei mulla ole tonnia ylimääräistä kuukaudessa, laittaa siihen että saan auton. Tuohon päälle vielä bensat, mitä mä autolla teen jos menee hervottomasti rahaa siihen, että saan sen auton edes ajokelpoiseksi enkä sitten pysty enää bensaa siihen ostamaan, meidän katsos pitää syödäkkin
900 euroa kuukaudessa mulla jää vuokran ja kaikkien menojen jälkeen ruokaan, kyllä tuolla rahalla on yks auto varaa kustantaa
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Autovero yhtäpaljon mitä vakuutus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Autovero yhtäpaljon mitä vakuutus![]()
Niin meillä ainaki vakuutukset on n. 500? vuodessa ja verot 90? vuodessa...
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Ööö....luottotiedottoman ja luottotiedollisen liikennevakuutuksessa ei ole mitään eroa...että turha siellä on huudella "tavallisesta vakuutuksesta jonka luottotiedollinenkin saa"...Maksutapa on ainoa ero..
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Ööö....luottotiedottoman ja luottotiedollisen liikennevakuutuksessa ei ole mitään eroa...että turha siellä on huudella "tavallisesta vakuutuksesta jonka luottotiedollinenkin saa"...Maksutapa on ainoa ero..
On siinä sellainen ero, että henkilö jolla on luottotiedot kunnossa ei tarvitse miettiä mistä saa vakuutuksen autoonsa tai jotakin muuta missä tarvitsee olla ne luottotiedot kunnossa ilmat että tarvitsee maksella panttimaksuja.
Alkuperäinen kirjoittaja miii:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mitäs oot sössiny luottos. Yks tyyppi pistää 10 ? terveyskeskus laskunsakki perintöön. Tsiisus et ihmiset on taukkeja.
Jollekkin se 10e voi olla koko viikon ruoka raha!
Alkuperäinen kirjoittaja miii:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mitäs oot sössiny luottos. Yks tyyppi pistää 10 ? terveyskeskus laskunsakki perintöön. Tsiisus et ihmiset on taukkeja.
Jollekkin se 10e voi olla koko viikon ruoka raha!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nordeasta saa vakuutukset luottotiedotonkin ja laskut useammassa erässä.minulla vakuutukset nordeassa ja myös luottotiedoton.