Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
Voin kertoa että helposti tienaa,riippuu mitä siel varastossa tekee ja missä varastossa on,mun mies tienas kahdessa viikossa saman kun mä kuukaudessa varastomiehenä edellisessä työpaikassaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
Mä oon kanssa varastotyöntekijä ja käteen jää hiukan yli 2000e/kk. Peruspalkan lisäksi saan kylmäntyönlisät ja satunnaisesti sit ylityöt ja vkoloppulisät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voin kertoa että helposti tienaa,riippuu mitä siel varastossa tekee ja missä varastossa on,mun mies tienas kahdessa viikossa saman kun mä kuukaudessa varastomiehenä edellisessä työpaikassaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
Mun mies varastossa "tarkastaja" ja tienaa noin 2600e kuussa nettona,ja työ ei tosiaan kunnon päälle käy,ehkä mahan kun on aikaa kahvitautotella pitkin päivää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kanssa varastotyöntekijä ja käteen jää hiukan yli 2000e/kk. Peruspalkan lisäksi saan kylmäntyönlisät ja satunnaisesti sit ylityöt ja vkoloppulisät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voin kertoa että helposti tienaa,riippuu mitä siel varastossa tekee ja missä varastossa on,mun mies tienas kahdessa viikossa saman kun mä kuukaudessa varastomiehenä edellisessä työpaikassaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
exä varastolla ja jää käteen n.1300?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kanssa varastotyöntekijä ja käteen jää hiukan yli 2000e/kk. Peruspalkan lisäksi saan kylmäntyönlisät ja satunnaisesti sit ylityöt ja vkoloppulisät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voin kertoa että helposti tienaa,riippuu mitä siel varastossa tekee ja missä varastossa on,mun mies tienas kahdessa viikossa saman kun mä kuukaudessa varastomiehenä edellisessä työpaikassaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
Eiköhän se riipu siitä, että onko jossain varakkaassa pikkufirmassa vai jossain elintarvikevarastolla perushommissa.. Ite oon isolla firmalla ja varastotyöntekijä nimikkeellä, mut lähinnä teen tarkastusjuttuja kuormiin jne. Olen yhtä asemaa tavan duunaria korkeemmalla.Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:exä varastolla ja jää käteen n.1300?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kanssa varastotyöntekijä ja käteen jää hiukan yli 2000e/kk. Peruspalkan lisäksi saan kylmäntyönlisät ja satunnaisesti sit ylityöt ja vkoloppulisät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voin kertoa että helposti tienaa,riippuu mitä siel varastossa tekee ja missä varastossa on,mun mies tienas kahdessa viikossa saman kun mä kuukaudessa varastomiehenä edellisessä työpaikassaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
mun mies on konehuoltaja/suunnittelija kohta valmistuu kehitysinsiksi ja
palkka nousee. tällähetkellä käteen 2200? kuukaudessa.
sitä mä just meinasinkin,et kuinka ne vaihtelee. toi on rautakaupan varastolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän se riipu siitä, että onko jossain varakkaassa pikkufirmassa vai jossain elintarvikevarastolla perushommissa.. Ite oon isolla firmalla ja varastotyöntekijä nimikkeellä, mut lähinnä teen tarkastusjuttuja kuormiin jne. Olen yhtä asemaa tavan duunaria korkeemmalla.Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:exä varastolla ja jää käteen n.1300?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kanssa varastotyöntekijä ja käteen jää hiukan yli 2000e/kk. Peruspalkan lisäksi saan kylmäntyönlisät ja satunnaisesti sit ylityöt ja vkoloppulisät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voin kertoa että helposti tienaa,riippuu mitä siel varastossa tekee ja missä varastossa on,mun mies tienas kahdessa viikossa saman kun mä kuukaudessa varastomiehenä edellisessä työpaikassaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Nyt kysyttiin nettotuloja ja varastomies ei TODELLAKAAN tienaa noin paljon.... brutto korkeintaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2500-3000, 25v, varastotyöntekijä
mun mies on konehuoltaja/suunnittelija kohta valmistuu kehitysinsiksi ja
palkka nousee. tällähetkellä käteen 2200? kuukaudessa.