Jemina ja Janette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jennie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai noissa nimissä alunperin oo mitään vikaa ollu, mutta kun nyt noita j-nimiä on niin paljon annettu että voiko enää tylsempää keksiä, ehkä kaksospojat Veeti ja Leevi. Kun reilut kymmenen vuotta sitten tapasin pikkutytön nimeltä Jemina niin silloin pidin nimeä tosi kivana.

Minun mummoni oli Anna Jemina eli varmaan tuo Jemina on aika vanha nimi. Mummoni oli syntynyt 1800 luvulla. Tunnen myös yhden pikkutytön jonka nimi on Sara Janette Julia, Janette on kutsumanimenä. Hmm.. ei kai nuo nyt hassummat nimet ole. Itse en ehkä omilleni laittaisi, tai ehken tuota Janettea. Minusta ainakin sointuvat ihan hyvin.

Kivat nimet mielestäni, mulla oli ala-asteella koulukavereina Janette ja Jemina, ja Jemina on edelleen yksi suosikki tyttöjen nimistäni! Ja se oli harkinnassa omallekkin tytölle, mutta tyttö ei jotenkin yhtään ollut Jeminan näköinen.

Oikein on nätit nimet -mun tutulla on myös jemina (on jo iso tyttö ja ainakin aikanaan nimi oli harvinainen).

Noiden nimien kanssa nyt käy toiseksi (ja kolmanneksi) nimeksi vaikka mikä.

Jemina Annette/Anette? (Anette on tulossa suomenkieliseen kalenteriin ensi vuonna -maailmalla annetaan molempia jonkun verran)

Janette Elise/Emilie/Emilia?

Alkuperäinen kirjoittaja mustavalkoista:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Kamalat nimet. Oikeen lähiöprinsessat tulevat mieleen. Kai sisarukset ovat sitten Janica/Janita/Nico/Jasmin?

ja sun lasten nimet on sit mitkä?

erkki, tapio, marjatta ja kirsti ?

niiin näiden nimien välimaastossahan ei ole mitään

no on Ella, Aada, Amanda, Iida, Aino, Olivia,, jne mut en itse henk.koht pidä niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Oikein on nätit nimet -mun tutulla on myös jemina (on jo iso tyttö ja ainakin aikanaan nimi oli harvinainen).

Jemina Annette/Anette? (Anette on tulossa suomenkieliseen kalenteriin ensi vuonna -maailmalla annetaan molempia jonkun verran)

nämä ehdotukset on just mun tyylisiä, kitios :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

nämä ehdotukset on just mun tyylisiä, kitios :)

Mun tytön toinen nimi on Annette (ihan siitä syystä tuplan:llä,kun nimi on alunperin ranskalainen väännös Anna-nimestä) ja tosi pitkään pähkittiin, josko oltaisiin annettu ekaksi nimeksi..

voi hyvä luoja taas.mun lapsilla on paremmat nimet kun sun lapsilla...
ei uskois aikuisten keskustelupalstaksi.
ap nättiä nimiä ovat molemmat.älä vain näiden takia ala muuttamaan niitä