J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus:Emina ja Anette
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kamalat nimet. Oikeen lähiöprinsessat tulevat mieleen. Kai sisarukset ovat sitten Janica/Janita/Nico/Jasmin?
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kamalat nimet. Oikeen lähiöprinsessat tulevat mieleen. Kai sisarukset ovat sitten Janica/Janita/Nico/Jasmin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kamalat nimet. Oikeen lähiöprinsessat tulevat mieleen. Kai sisarukset ovat sitten Janica/Janita/Nico/Jasmin?
ja sun lasten nimet on sit mitkä?
erkki, tapio, marjatta ja kirsti ?
Alkuperäinen kirjoittaja mustavalkoista:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kamalat nimet. Oikeen lähiöprinsessat tulevat mieleen. Kai sisarukset ovat sitten Janica/Janita/Nico/Jasmin?
ja sun lasten nimet on sit mitkä?
erkki, tapio, marjatta ja kirsti ?
niiin näiden nimien välimaastossahan ei ole mitään
Alkuperäinen kirjoittaja -:Oikein on nätit nimet -mun tutulla on myös jemina (on jo iso tyttö ja ainakin aikanaan nimi oli harvinainen).
Noiden nimien kanssa nyt käy toiseksi (ja kolmanneksi) nimeksi vaikka mikä.
Jemina Annette/Anette? (Anette on tulossa suomenkieliseen kalenteriin ensi vuonna -maailmalla annetaan molempia jonkun verran)
Janette Elise/Emilie/Emilia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Oikein on nätit nimet -mun tutulla on myös jemina (on jo iso tyttö ja ainakin aikanaan nimi oli harvinainen).
Noiden nimien kanssa nyt käy toiseksi (ja kolmanneksi) nimeksi vaikka mikä.
Jemina Annette/Anette? (Anette on tulossa suomenkieliseen kalenteriin ensi vuonna -maailmalla annetaan molempia jonkun verran)
Janette Elise/Emilie/Emilia?
nämä ehdotukset on just mun tyylisiä, kitios![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jennie:Meille syntyi 10.10. kaksostytöt. Olemme miettineet otsikossa olevia nimiä nimiksi.
Mitkä passais toisiksi nimiksi? Ehdotuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja jennie:Meille syntyi 10.10. kaksostytöt. Olemme miettineet otsikossa olevia nimiä nimiksi.
Jos ootte mustalaisia ni sit varmaan ok nimet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no jos mulla olis vaan 1 tyttö niin kumpi nimi olis parempi
Janette vai Jemina?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja jennie:Meille syntyi 10.10. kaksostytöt. Olemme miettineet otsikossa olevia nimiä nimiksi.
Jos ootte mustalaisia ni sit varmaan ok nimet
mustalaiset liittyy tähän millä tavalla?