Apua! Läppäristä on hävinnyt äänet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiva

Vieras
Tuossa alapalkissa on tuo kaiuttimen tms kuva, niin kun yritin laittaa ääntä isommalle, niin siinä lukee vain että Mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettuna. Ja kuvan päällä on punainen rasti. :O Haluan äänet takasin!!

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
toi on ihan normaalia näissä leluissa |O varsinkin päivitysten jälkeen.. joskus auttaa kun käynnistää uudelleen.

cinet ei vattuile :p

:whistle:

eipä oo äänet temppuillu.. ja hajoomisiin on ollut useampi hyvä syy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Asetukset?:
Kävitkö jo katsomassa miltä näyttää KÄynnistä -> Ohjauspaneeli -> Äänet ja äänentoistolaitteet. Onko siellä jotkin asetukset hassusti?

Siellä lukee, että äänetoistolaitteita ei ole asennettu. :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kävitkö jo katsomassa miltä näyttää KÄynnistä -> Ohjauspaneeli -> Äänet ja äänentoistolaitteet. Onko siellä jotkin asetukset hassusti?

Mulla sama. Pöytäkone, kajareista kuuluu ääni mutta näytöstä ei :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

En ymmärrä miten ne äänet saa takasin. Tosi ärsyttävää!

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

En ymmärrä miten ne äänet saa takasin. Tosi ärsyttävää!

Enpä ikävä kyllä osaa näin näkemättä auttaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Tai sitten palautat asetuksista edellisen toimivan version. Näin mä teen yleensä, kun ei pysty muuten ratkaisemaan onkelmaa. :)

Siis teen mitä? :D

Elikkä ainakin meikäläisellä suomenkielisestä vistasta löytyy näin:
alotuspalkki -> tietokone - klikkaa oikealla hiirennäppäimellä ja -> ominaisuudet (pitäs avautua järjestelmä-ikkuna) -> järjestelmän suojaus (vasemmassa valikossa) -> järjestelmän palauttaminen. Sieltä pitäisi löytyä kohtalaisen uusi palautuspiste. :)

Elikkä ainakin meikäläisellä suomenkielisestä vistasta löytyy näin:
alotuspalkki -> tietokone - klikkaa oikealla hiirennäppäimellä ja -> ominaisuudet (pitäs avautua järjestelmä-ikkuna) -> järjestelmän suojaus (vasemmassa valikossa) -> järjestelmän palauttaminen. Sieltä pitäisi löytyä kohtalaisen uusi palautuspiste. :)

voin sanoa että ei toimi, itellä on sama ongelma ja jopa uudelleenasennus vain hetkeksi palauttaa äänet, uudelleenkäynnistys ja äänilaitteet taas kadonnu

Samaa herjaa alko minulla ihan itsekseen HP läppäri Windows 10. Sain ongelman ratkaistua kun palautin järjestelmän aikasempaan palautuspisteeseen. Kirjoita hakukenttään "palauttaminen" -->avaa järjestelmän paluttaminen--> tee suositeltu palauttaminen tai valitse itse palautuspiste.
Palautuksen jälkeen ei lähtenyt vieläkään äänet toimimaan, mutta skannasin koneen "iobit Driver booster" ilmaisversiolla ja asensin uudet ajurit ohjelman kautta. Sit lähti ongelma ja kone toimii taas.

Yhteistyössä