Maailman nuorin äiti: Vauva on uusi leluni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä hyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä hyvä

Vieras

Bulgarialaisen 11-vuotiaan Kordeza Zhelyazkovan uskotaan olevan maailman nuorin äiti.

Tyttö vietiin synnyttämään bulgarialaisen Slivenin kaupungin sairaalaan suoraan hääjuhlastaan, vielä hääpuku päällä.

Vauvan isä on Zhelyazkovan tuore aviomies, 19-vuotias Jeliazko Dimitrov.

- En ole koskaan saanut seksivalistusta enkä ole edes kuullut kondomeista, kertoo nuori äiti Daily Express -lehdessä.

Lääkärit arvioivat tytön olevan maailman nuorin äiti. Alueen romaniväestön keskuudessa on kuitenkin yleistä, että nainen saa lapsen 12- tai 13-vuotiaana.

- Aiemmin leikin leluilla, mutta nyt minulla on uusi lelu - Violeta. En aio mennä enää kouluun, sillä nyt olen äiti.

Paikallisen romaniväestön keskuudessa on yleistä ja laillista mennä naimisiin 14-17 -vuotiaana. Tässä tapauksessa lapsen isä ja tytön aviomies ei kuitenkaan voi asua perheensä kanssa tutkimusten aikana.

Poikaa uhkaa kuusi vuotta vankeutta seksistä alaikäisen kanssa. Nuori isä on peloissaan.

- Me emme suunnitelleet edes harrastavamme seksiä saati tekevämme vauvaa. Rakastuin Kordezaan ensi silmäyksellä, hän kertoo.

Pariskunnan vanhemmat toimivat Violeta-vauvan huoltajina.

jos to likka on 11v niin mikäs sitten meidän neiti 11v on :o
siis toi näyttää ainakin 15 v:ltä..no noista ulkomaaaisista tiedä..paitsi että marokon 11v:t ei ainaaan noin *kypsiltä* näytä..

Ihan sairasta meininkiä, ton ikäsen pitäis käydä koulua ja leikkiä kavereittensa kanssa. Se on itekki viä lapsi ja kammottavaa, 19-vuotias mies panee paksuks pikku tytön. Aika järkkyä.

Menee asian vierestä mutta minua jotenkin ärsyttää nää "maailman nuorin, maailman lihavin, maailman laihoin, maailman...". Kuka hemmetissä voi sanoa että joku olis esim. maailman nuorin. Onko esim. kaikki viidakkokansat myös tutkittu. Joo, asianvierestä meni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä muistan lukeneeni kyllä joskus jostain...joku ennätyskirja tai joku, että mailman nuorin äiti oli saanut lapsensa 9- vuotiaana...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
5-vuotias äiti :/

Kaikkee ei kannata uskoa. Tai ainakin kannattaa hiukan epäillä.

Joo, aika paha. Ja sekin vielä että meinaa jättää koulun kesken kun on nyt äiti. Siinähän sitä onkin uraa kerrakseen, Bulgariassa on varmaan kouluttamattoman romanin helppo elättää nuorena saatu lapsi. Sääliksi käy.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä muistan lukeneeni kyllä joskus jostain...joku ennätyskirja tai joku, että mailman nuorin äiti oli saanut lapsensa 9- vuotiaana...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
5-vuotias äiti :/

Kaikkee ei kannata uskoa. Tai ainakin kannattaa hiukan epäillä.

Tätä nyt ei ainakaan tartte epäillä. Miksi ihmeessä epäilet?

Yhteistyössä