KASTEESSA NIMI SAADAAN JULKI JA PAPEREIHIN JA MYÖS OTETAAN SEURAKUJNNAN JÄSENEKSI,VITUN PÖLKKY !AIKA NÄSÄVIISASTELIJA TOI SÖRHIS.....NIMI ON NÄTTI !<3 =) HYVÄÄ SYKSYÖ KAIKILLE !Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kasteessa ei anneta lapselle nimeä, vaan hänet otetaan seurakunnan jäseneksi. Nimen antaminen ei liity kasteeseen millään tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Tytöllemme:Annoimme kasteessa nimen Rida-Maria Carelia
Voipi olla monen mielestä sairaalloisen ruma nimi, mutta meille tyttö sekä hänen nimensä ovat maailman kauneinta =) *pakahtuu rakkaudesta*
mun kaverii sanotaan Jusaks :---DAlkuperäinen kirjoittaja minä vain:Jusa <3
minusta tuo on todella kaunis nimi...itse en ehkä kumminkaan antaisi lapselleni tuota nimeksi mutta muuten hyvin kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Tytöllemme;17448974:Annoimme kasteessa nimen Rida-Maria Carelia
Voipi olla monen mielestä sairaalloisen ruma nimi, mutta meille tyttö sekä hänen nimensä ovat maailman kauneinta =) *pakahtuu rakkaudesta*
Kasteessa nimeä ei saada julki. Kaste ja nimi eivät liity toisiinsa.KASTEESSA NIMI SAADAAN JULKI JA PAPEREIHIN JA MYÖS OTETAAN SEURAKUJNNAN JÄSENEKSI,VITUN PÖLKKY !AIKA NÄSÄVIISASTELIJA TOI SÖRHIS.....NIMI ON NÄTTI !<3 =) HYVÄÄ SYKSYÖ KAIKILLE !
LOL, no onpa harvinaisia tosiaan...not. Tarkistelepa tilastoja vähän paremmin Jazzukayden ja jay