Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minulla ei auttaneet ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Minulle tuo lääke ei passannu. Oksensin monta päivää ku muutaman tabun otin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja streptokokki:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Minulle tuo lääke ei passannu. Oksensin monta päivää ku muutaman tabun otin![]()
Mikä noista kolmesta lääkkeestä?
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Alkuperäinen kirjoittaja streptokokki:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Minulle tuo lääke ei passannu. Oksensin monta päivää ku muutaman tabun otin![]()
V-pen onko se nyt sit penisilliiniä?
Alkuperäinen kirjoittaja streptokokki:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Alkuperäinen kirjoittaja streptokokki:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Minulle tuo lääke ei passannu. Oksensin monta päivää ku muutaman tabun otin![]()
V-pen onko se nyt sit penisilliiniä?
Mulla tuli kauheista huimauskohtauksia v-penistä, välistä vei päätä ihan urakalla =( V-pen on penisiliini.
Alkuperäinen kirjoittaja streptokokki:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minulla ei auttaneet ollenkaan.
Ai nää kuurit vai..? Sitä se pelkään minäki että mua leikellään tuolla lks:ssä kohta =(
Alkuperäinen kirjoittaja angiiNainen:siinäpä se tulikin eli penisilliini ei tehoa kaikille mutta antibiootin pitäis tehota. jos siis sulle ei ole tuo aiemminkaan tehonnut niin pyä oikeaa antibioottia eikä penisilliiniä. ja penisilliini voi aiheuttaa allergiareaktion johon kuuluu itsessään joskus pahaksikin äityvä turvotus.
Alkuperäinen kirjoittaja angiiNainen:siinäpä se tulikin eli penisilliini ei tehoa kaikille mutta antibiootin pitäis tehota. jos siis sulle ei ole tuo aiemminkaan tehonnut niin pyä oikeaa antibioottia eikä penisilliiniä. ja penisilliini voi aiheuttaa allergiareaktion johon kuuluu itsessään joskus pahaksikin äityvä turvotus.
Öh, onkohan angiinaisella ihan kaikki muumit laaksossa? Tiedätkö, mitä antibiootti tarkoittaa???
Alkuperäinen kirjoittaja kipee täti;10172302:Kertokaa millo nää alkaa vaikuttamaan, joo no ei nyt hetkessä mikään autakkaan, mutta monta päivää pitää syödä, että helpottaa?
Itselläni on angiina ja eilen aloitin niitä syömään yks tabletti 3x päiväs ja 10 päivän kuuri. Nyt neljä tablettii syönyt ja tänä aamuna oli tosi pahasti kurkku turvoksissa ja kipeeoi voi.. voisi tehota nopeesti
![]()