Ken kehtaa astua mukaan......:D

hauskoja
Buhahaahaa, kyllä huippuja. Lisäänpä omani mukaan.

Olen esitellyt itseni Marja ärrällä, kun piti sanoa, että j:llä, kun aina kaikki kirjoitti väärin..

Kerran mun mies soitti yöllä baarireissun jälkeen poliisille, kun joku ääliö paineli yöllä meidän ovisummeria, jota ei voinut kytkee päältä pois. Soitteli siis tosi kauan.

Mun mies soittaa poliisille: "Karvosen Mikko soittaa hyvää yötä!"
Poliisisetä oli hetken hiljaa ja totes: "Hyvää yötä sullekin"
Mies: selitti tapahtumaa ja voisko poliisit käydä hakeen soittelijan pois.
Poliisi: "jos se on joku sun kaveri?"
Mies: "Kai mä sen päästäisin sisään, jos olis joku kaveri.."
 
järki hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mä kun lähetin faksia ensi kertaa niin luulin että se paperi menee siitä linjoja pitkin vastaanottajalle.. Kun sanottiin että lähetä alkuperäinen maapostissa perässä olin että Hä?
mä otin etukäteen faksista kopion itselleni. :D
 
likinäköinen
olin ukkoni kanssa Utsjoella ja ajettiin autolla Tenojoen vartta, sitte näky kaukana edessä ylhäällä punasia palloja, kysyin että mitäköhän nuoki on. Mies oli useasti ollu paikkakunnalla, joten aattelin et varmast tietää. Sano että se on gondolihissi, jolla turisteja kuljetellaan joen yli norjan puolelle. Molin että aiJJAA. Lähelle ko päästiin ni tajusin, että se oliki voimalinja, joka oli merkattu niillä pallukoilla, jottei linnut lentele niihin.
 
Tihis
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Meidän talouteen ostettiin hiljan ihan uusi LSD-televisio... :ashamed:

Nimim.taulutelevision omistaja
Joo, tähän pitää lisätä, kun eräs mies selitti, että heillä on uusi LCD-televisio. Vaimo huomautti, että eikös se ole JVC.
 
tämä tuli mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Alkuperäinen kirjoittaja keppana:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
Öljylämmitys tarvii kyllä sähköäkin toimiakseen!
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
Toimiiko? Mä oon aina luullut et se toimii öljyllä tai puulla.. en ainakaan meidän polttimessa tai pannussa oo nähnyt töpsöliä :ashamed:
Milläs lulette, että se kuuma vesi kiertää purkistossa? Sähköllä toimivalla kiertovesipumpulla.
Mutta mä ihmettelen, miten radiossa haastatellun kämppä sitte pysyi lämpimänä?
Ihmettelen, miten sillä kuulu radio.
 
kävin tankilla
Mulla oli työautosta bensa loppumassa ja piti käydä tankkaamassa. Meidän pikkukylän huoltiksella on kunnan bensakortit jemmassa, niin ei tarvi aina sitä matkassa kuskata. Pitää vaan yksikkö ilmottaa, niin tietää ketä laskuttaa. Käytiin bensapojan kanssa mielenkiintoinen keskustelu:

M: Bensaa tosta ykkösestä, kortti on täällä jemmassa
B: Okei, pitäs tietää hieman tarkemmin mikä auto
M: Ooppeli
B: Niin jos hieman tarkemmin että kenen se auto on
M: Kunnan auto
B: Niin mutta mikä kunnan auto
M: XXXX(kunnan nimi) kunnan auto
B: Sen kyllä arvasin, niitä on aika paljon. (Tässä vaiheessa oli bensapoika jo kiusaantuneen oloinen tai ehkä jo aikaisemminkin, mutta nyt vasta reagoin, ettei mene maksu oikein putkeen)
M: Luettelin rekkarit
B: Ei kun minun pitää tietää mikä yksikkö.. (luettelikin muutaman)
Tässä vaiheessa osasin jo ilmoittaa yksikköni nimen.

Käyn siellä aika usein tankkaamassa ja melkein aina on tuo sama bensapoika töissä.
 
vieras
Ei oma juttu, mutta ravintolassa arki-iltapäivällä kuultu keskustelu: Nainen selittää kahdelle ystävättärelleen nikeliallergiansa takia joutuvansa pitämään koruja, jotka "on valmistettu siitä mikä aine se nyt olikaan....se jota avaruudessakin käytetään" Siihen eräs seurueesta tiesi vastata "ai siitä uraanista". Tämä nikkelialleginen siihen totesi, että "joo, just se uraani. Nämä uraanikorvikset on kyllä tosi kätevät ja kevyet".
 
vieras
Jenkeissä asuessa kännykkäni simahti ja vein sen korjaukseen. Seuraavana päivänä ottivat yhteyttä, että kännykästäni oli akku loppu... (en tajua miten olin noin tyhmä etten tarkistanut sitä ensin, mutta yleensä kun kännykästäni loppuu akku, siihen tulee kuitenkin hetkeksi valot päälle ja se ilmoittaa että akku loppu, kun sen yrittää laittaa päälle... no oli ainakin sillä poitsulla hauskaa kun kävin sen hakemassa. :D )

Luulin hyvin pitkään että Hoosianna on jonkun tyypin nimi. Daavidin pojan nimi. (Siinä laulussa "Hoosianna, Daavidin poika...")

Muutama viikko sitten olin töissä ja soitellut koko aamun työpuheluita, ja puolenpäivän aikaan päätin soittaa parhaalle ystävälleni, jonka nimi on, sanotaan nyt tässä "Maija Meikäläinen" kun en viitsi oikeaa nimeään tänne kirjoittaa. Ajatuksissani aloitin puhelun virallisella äänellä "täällä Maija Meikäläinen (ystävän nimi) hyvää päivää". Kaveri oli hetken hiljaa ja sanoi että eikun mä olen Maija...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tämä tuli mieleen:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
Toimiiko? Mä oon aina luullut et se toimii öljyllä tai puulla.. en ainakaan meidän polttimessa tai pannussa oo nähnyt töpsöliä :ashamed:
Milläs lulette, että se kuuma vesi kiertää purkistossa? Sähköllä toimivalla kiertovesipumpulla.
Mutta mä ihmettelen, miten radiossa haastatellun kämppä sitte pysyi lämpimänä?
Ihmettelen, miten sillä kuulu radio.
No olisko siinä radiossa PATTERIT! :D :D
 
Olin käynyt optikolla. Kotona sitten kerroin, että minulta oli silmistä mitattu myös ilmanpaineet. :LOL:
Exäni kanssa seurustellessani sanoin hänelle, että hänellä on hyvän näköinen ruumis. :ashamed: Oli vähän suomenkieli hukassa silloin.. piti tietty sanomaan että vartalo.
 
...
aikoinaan kun esikoinen oli vielä vaippa-ikäinen oli mulla tapana pitää käsveskassa aina sen vaippoja mukana. no, olin kerran lähtenyt viihteelle samaisen veskan kanssa. tiskillä tilatessani juomaa oli laukkuni niin täynnä pojan vaippoja etten löytänyt lompakkoa sieltä seasta. aloin ajatuksissani lappaa vaippaa toisensa perään tiskille etsiessäni lompakkoa... siinä loksahti niin baarimikolla kuin vieressä olevilla asiakkailla suut auki. itse en tajunnut asiaa ollenkaan ennenkuin kaveri sanoi et "sua muuten tuijotetaan..." olin et ai, miksi ja samalla pidin vaippaa toisessa ja lompakkoa toisessa kädessä, ja aloin tunkea vaippaa baarimikolle maksuksi.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Pinoon jonka pääsyvaatimuksena on että se hissi ei ihan aina siellä ylimmässä kerroksesa keiku vaan pikemminkin keskitasolla :D Laittakaa kysymyksiä,tietoiskuja,mitä tahansa jota olette itse sanoneet ja muut ovat sen jälkeen kattoneet vinoon :D Ja pääntakomishymiöt on kielletty :D
Minä aloitan:

Sain vasta viikko sitten tietää mitä ovulaatio oikeesti tarkottaa :LOL:
Joskus 14-vuotiaana mentiin kaverin kanssa jätski kiskalle ja kysyin makuvaihtoehtoja.Myyjä siihen: Suklaa,vanilja tai sekotus. Minä siihen että: Mitä siihen sekotukseen tulee? :LOL: Myyjä: No varmaan suklaata ja vaniljaa. :LOL:
Olen usein niin väsynyt, että teen ja sanon aivan mitä sattuu, mutta en viitsi niitä tänne kirjoittaa ja pilata teiltä iloa voittamalla "koko potin". Samon varmaan kävisi tuossa kauhein kuva kilpailussa. Mutta nyt pakko lähteä siivoamaan. Kivoja ketjuja nämä :)
 
ihan totta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä tuli mieleen:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
Toimiiko? Mä oon aina luullut et se toimii öljyllä tai puulla.. en ainakaan meidän polttimessa tai pannussa oo nähnyt töpsöliä :ashamed:
Milläs lulette, että se kuuma vesi kiertää purkistossa? Sähköllä toimivalla kiertovesipumpulla.
Mutta mä ihmettelen, miten radiossa haastatellun kämppä sitte pysyi lämpimänä?
Ihmettelen, miten sillä kuulu radio.
No olisko siinä radiossa PATTERIT! :D :D
enpä tullu ajatelleeksi :)
 
Mun mies luuli kerran et autoomaatti imas sen kortin ja soitteli sit pankkiin yms et koska sitä sais takas ja pari viikkoo sitä odotteli ja soitteli sinne pankkiin et eikö oo muka vieläkään löytyny. No mä etin sitte plussakorttia sen lompsasta ja mitä sieltä löytykään, se pankkikortti :LOL: ei vaan ollu muistanu et oli jo laittanu sen sinne lompakkoon eikä se sinne automaattiin ollu jääny :D en kyllä ymmärrä miten se tossa onnistu :D

ja sama mies luuli et lohi on punasta lihaa ku "sehän on punasta" :LOL: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esikoisen ollessa vauva, kaikki oli uutta. Kerran eräällä irkkikanavalla ihmettelin että voi hemmetti, sinkkivoiteessa on jotain vikaa; se ei imeydy. :D Niin ja isäni vaimolta kysyin että "voiko tätä sinkkivoidetta laittaa tonne vauvan alapäähän?"
Meidän esikoisella oli vauvana tosi kuivat ja karheat posket, löysin sit kaupasta tän sinkkivoiteen ja aattelin et on varmaan tosi hyvä siihen. Viikon ajan ahkerasti sitä poskiin laitoin ja kas kummaa ku ei auttanu! Neuvolassa sit ihmettelin neuvola tädille asiaa ja kyllä katto pitkään :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oma juttu, mutta ravintolassa arki-iltapäivällä kuultu keskustelu: Nainen selittää kahdelle ystävättärelleen nikeliallergiansa takia joutuvansa pitämään koruja, jotka "on valmistettu siitä mikä aine se nyt olikaan....se jota avaruudessakin käytetään" Siihen eräs seurueesta tiesi vastata "ai siitä uraanista". Tämä nikkelialleginen siihen totesi, että "joo, just se uraani. Nämä uraanikorvikset on kyllä tosi kätevät ja kevyet".

Töissä kävi asiakkaana yks täti, joka halusi tietää, mitä kiveä missäkin korussa on. Kerroin hälle kivistä ja koruista, ja vähän ajan päästä täti tuli ametisti-korujen kanssa kysymään, että "olikos tämä sitä asbestia?" Juuh, asbestikorujahan meillä myydään.
 

Yhteistyössä