Tyttö tuli kännissä kotiin, raahasi tänne myös jonkun pojan.

  • Viestiketjun aloittaja teinitytön äippä
  • Ensimmäinen viesti
teinitytön äippä
Meidän tyttö 15v tuli puol tuntia sitten kotiin umpikännissä. Horjui kävelessään huoneeseensa, silmät seisoi, vaatteet aivan märät, kuraiset ja täynnä jotakin heinää. Missä lie iltansa viettänyt? Mulle sanoi alkuillasta menevänsä kavereiden kanssa rannalle viettämään viimeistä varsinaista lomapäivää, kun torstaina koulut alkaa.

Keittiön läpi kun tyttö huoneeseensa käveli niin ei sanonut minulle mitään vaikka tervehdin ja kysyin että millaseen kuntoon oot oikein itsesi päästänyt. Hänen takanaan laahusti poika, joka kuitenkin tervehti minua ja vaikutti olevan melkein selvinpäin.

Olen tytön huoneeseen koittanut mennä kysymään ja katsomaan onko kaikki ok, mutta ovensa hän on laittanut lukkoon. Oven takaa kun huhuilin että nyt se ovi auki niin vastaukseksi sain vain "ei pysty". Olemus oli niin rähjäinen että haluaisin varmistaa vain että kaikki on kunnossa!

Yövieraista meillä on aina ollut puhe niin, että lupa kysytään ennen kuin ketään päästetään yöksi. Tässäkin tapauksessa kun en pojasta mitään tiedä niin haluaisin että hän viettäisi yönsä muualla, etenkin kun tyttöni on tuossa kunnossa. Mielelläni veisin hänet vaikka kotiin.

Jos täällä palstalla on viisaita (äiti)ihmisiä paikalla niin kertokaa mitä nyt olisi viisainta tehdä.
 
Hetkinen.. oletko tosissasi? Joku tuntematon poika tulee kotiisi umpikännisen tyttösi huoneeseen nukkumaan??? Toivottavasti ymmärsin väärin tekstin.. ei meinaan minun kotiini tulisi tuntemattomat pojat ilman pätevää selitystä nukkumaan ja jos sellainen löytyisi, SOHVALLE! |O
 
Teininäiti myös.
Murra ovi auki ja passita poika kotiinsa, juttelet aamulla tytön kanssa. Nyt on turha ruveta sille huutamaan tai keskustelemaan, aamulla parempi. Tytöltä viikkoraha pois "korvaa risan lukon"
 
vieras
Viisaimmasta en tiedä, mutta itse menisin läpi oven ja laittaisin pojan kotiinsa ja tytön selviämään ainakin noin aluksi...

vähän näyttäisi tuo tilanne siltä, että nyt tytär vie äitiä eikä äiti tytärtä...
 
Mina menisin ovesta lapi, ja vaikka en ehka poikaa kotiinsa passittaisi, niin laittaisin hanet sohvalle. Tyton halausin nahda ja tsekata etta han on OK. Aamulla sitten puhutaan, oiseen aikaan ei oikeen kannata kun kaikki niin 'sekaisin' (=humalassa, huolissaan, ym). Ovesta lapi vaan oitis!!!
terv. 19 ja 17 pojan aiti
 
hei
Yritä ensin keinotella ovi auki, miten tahansa mutta jos ei auta niin särje se.
Poika voi olla siellä tyttösi tahdosta jo vain siksi ettei "jaksa kuunnella sinua" eli kokee ettei tarvitse ottaa "vieraan" läsnäollessa kunnostaan/tekemisistään vastuuta,
voi toki olla "muustakin" syystä.
Muistan omasta teini-elämästäni laittaneeni oven lukkoon, kun hyvässä nousussa hoipertelin kotiin tutustuttuani poikaan jonka raahasin perässäni..aina ei ole seksi mielessä, ja vain sinä tunnet oman tyttösi!
Minä avasin kilttinä oven, kun äiti kertoi tehneensä teetä ja leipiä :LOL:
Tiesinhän minä, varmisti vain että kaikki ok.

Ovesta sisään, jutelkaa aamulla..HUUTAMATTA.
 
ap
Onko jollain sitten vinkkejä kuinka mä tuon oven auki saan? Kyseessä siis sellainen tavallinen "vessan oven" tyyppinen lukko. Veitsellä sitä ei saa, ennen on kokeiltu. Ehkä helpommin sanottu kuin tehty tuo -ovesta vain sisään- Meillä kun täällä pieniä lapsia nukkumassa niin en tietentahtoen haluaisi heitä herättää ja säikäyttää millään oven hakkaamisella.
 
laku
Alkuperäinen kirjoittaja hmnn:
No käske sen pojan aukaista se ovi jos tyttös ei pysty. :/
nykynuoret käyttää sanontaa "ei pysty" useimmiten sillon ku ei vaan haluu tehdä jotain ;) tuskin se oikeesti on kykenemisestä kiinni tässä apn tytön kohdalla
 
Onko saranat milla puolen? Tai just lukko? Eika ne ovet niin kummosia ole - kylla kovalla potkulla paasee,,, ehka ne pikkaset ei siihen heraa, tai jos yhteen jysaykseen heraakin niin heidat eka laannutat ja sitten tyton huoneeseen.
 
hei
ONKO LUKKO NIIN VANHA ETTÄ SIIN KESKELLÄ ON NS. REIKÄ MIHIN VAIHTUU VÄRIKIN KUN LUKOSSA.. VAI SELLAINEN JOSSA EI OLE REIKÄÄ VAAN NS.TUKITTU EIKÄ VÄLTTIS RUUVEJAKAAN MINKÄ SAA RUUVATTUA?
-näit on avattu ennenkin-
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ONKO LUKKO NIIN VANHA ETTÄ SIIN KESKELLÄ ON NS. REIKÄ MIHIN VAIHTUU VÄRIKIN KUN LUKOSSA.. VAI SELLAINEN JOSSA EI OLE REIKÄÄ VAAN NS.TUKITTU EIKÄ VÄLTTIS RUUVEJAKAAN MINKÄ SAA RUUVATTUA?
-näit on avattu ennenkin-
heh olipa sekava selitys ku väsy.. siis siinä kohdas johon ylös ja alas vaihtuu väri kun ovi laitetaan lukkoon, ni keskellä on joko reikä tai sitten "tukossa" keskus..tajusitkohan :)
 
hmnn
Alkuperäinen kirjoittaja laku:
Alkuperäinen kirjoittaja hmnn:
No käske sen pojan aukaista se ovi jos tyttös ei pysty. :/
nykynuoret käyttää sanontaa "ei pysty" useimmiten sillon ku ei vaan haluu tehdä jotain ;) tuskin se oikeesti on kykenemisestä kiinni tässä apn tytön kohdalla
Niinpä, mut jos tyttö ei halua avata niin ei välttämättä avaa millään maanitteluilla ja uhkailuilla. Poikaan sen sijaan vois saada vauhtia kun ilmoittaisi että on n. 3 sekunttia aikaa avata ovi ennen poliisien soittoa ja sitten tästä ei pelkillä selityksillä selvitä.. ;)
Jos poika on about selvinpäin niin tuskin ottaa riskiä poliiseista. Tai jos ottaa niin mä saattasin olla niin paskamainen että soittasin ne poliisit. Siinäpähän selittelevät sitten sekä tyttö että poika.. :saint:
 
surkuhupaisaa
Alkuperäinen kirjoittaja hmnn:
Alkuperäinen kirjoittaja laku:
Alkuperäinen kirjoittaja hmnn:
No käske sen pojan aukaista se ovi jos tyttös ei pysty. :/
nykynuoret käyttää sanontaa "ei pysty" useimmiten sillon ku ei vaan haluu tehdä jotain ;) tuskin se oikeesti on kykenemisestä kiinni tässä apn tytön kohdalla
Niinpä, mut jos tyttö ei halua avata niin ei välttämättä avaa millään maanitteluilla ja uhkailuilla. Poikaan sen sijaan vois saada vauhtia kun ilmoittaisi että on n. 3 sekunttia aikaa avata ovi ennen poliisien soittoa ja sitten tästä ei pelkillä selityksillä selvitä.. ;)
Jos poika on about selvinpäin niin tuskin ottaa riskiä poliiseista. Tai jos ottaa niin mä saattasin olla niin paskamainen että soittasin ne poliisit. Siinäpähän selittelevät sitten sekä tyttö että poika.. :saint:
Mihinköhän tässä taas poliisia tarvitaan. Tyttö ei avaa ovea? Voi elämänkevät on niillä poliiseilla ehkä muutakin.
 
hmnn
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
varmaan siks kun alaikänen kännissä.. voi voi...
ap tuskin haluaa lastensuojeluilmoitusta
No jos mun tyttö olis sammumiskunnossa vieraan pojan kanssa makuuhuoneessa lukkojen takana ja mä en sais ovea auki omin voimin niin soittasin kyllä vaikka poliisit.

En kai mä omaa tyttöäni jättäisi raiskattavaks/seksuaalisesti hyväksikäytettäväksi! Jättäiskö joku? :eek:

Ei siinä painais joku lastensuojeluilmoitus pätkääkään. Sais tyttö siitä sitäpaitsi mietittävää jos ei muuten kontaktia sais. :/

Tosin mä varmaan kyllä saisin oven auki halutessani, ei väliovet paksua materiaalia ole.
 
mie
Muistan samanmoisen tilanteen omasta nuoruudestani enkä millään keposin maanitteluin ovea anannut lukosta. Isä totesi lopulta, että tasan niin monta minuuttia kuin ovi on nyt vielä kiinni, niin monta päivää se on myös varastossa, kun vihdoin ja viimein sen suosiolla aukaisen. Kyllä mä siinä seitsemän minuuttia vielä kokeilin, mutta koska uhkailut loppu siihen niin tajusin isän olevan tosissaan. Ja niin tämä tyttö oli sitten viikon ilman omaa ovea :D

Pakko myöntää, tuo oli aivan järisyttävän tehokas rangaistuskeino teini-iässä!
 
kkkl
no huh huh itse jo 13 vuotiaana olin tytön luona yötä ihan sen vanhempien luvalla. ja kyllä siellä sitten ajan saatossa kaiken näköistä tapahtuikin siis sängyssä mutta molempien tahdosta. no kyllä sitten oltiinkiin siihen 18 vuotiaaksi yhdessä.
 
420
Ihania nämä teidän vastaukset!

Huomaa hyvin, että pienten lasten vanhemmilla ei ole ollenkaan realismia. Tyttö on jo turvassa, sehän on kotonaan. Maheton känni on jotain, jonka esiintymistä pitää pyrkiä estämään, mutta se ei ole kovin helppoa.

 

Yhteistyössä