Aika jännä, ettei voi. Päiväkodissa kuitenkin on muitakin töissä, joilta voi kysyä, jos on epäselviä tilanteita tms. Perhepäivähoitaja kuitenkin hoitaa ihan yksin eikä ole muita joita konsultoida ongelmatilanteissa. Periaatteessa siis "suurempi vastuu" on PPH:lla vaikka on lyhyt koulutus eikä silti voi mennä PK:iin töihin. Ei mene järkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:Tuskin...
mites monta lasta lähihoitajalle voidaan laskea?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vakituista paikkaa ei saa päiväkodista tolla tutkinnolla enää nykyään. Sijaisena voit toimia, mutta et voi tehdä ns. äärivuoroja, koska sinulle voidaan laskea vain 4 lasta.
Riippuu iästä, mutta yli 3-vuotiaita 8kpl.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mites monta lasta lähihoitajalle voidaan laskea?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vakituista paikkaa ei saa päiväkodista tolla tutkinnolla enää nykyään. Sijaisena voit toimia, mutta et voi tehdä ns. äärivuoroja, koska sinulle voidaan laskea vain 4 lasta.
siis olet päiväkodissa töissä, ilman tutkintoa?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:En tiedä, mä työskentelen eikä mulla ole ammattia, että vamaan ihan samallalailla työskentelisin vaikka oisin pph
Niin ja olen ollut muuallakin hoitoalalla.Alkuperäinen kirjoittaja moi Inni:siis olet päiväkodissa töissä, ilman tutkintoa?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:En tiedä, mä työskentelen eikä mulla ole ammattia, että vamaan ihan samallalailla työskentelisin vaikka oisin pph
Mikä sinun työnimikkeesi on ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Niin ja olen ollut muuallakin hoitoalalla.Alkuperäinen kirjoittaja moi Inni:siis olet päiväkodissa töissä, ilman tutkintoa?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:En tiedä, mä työskentelen eikä mulla ole ammattia, että vamaan ihan samallalailla työskentelisin vaikka oisin pph
Ohjaaja, niinkuin kaikilla muillakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sinun työnimikkeesi on ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Niin ja olen ollut muuallakin hoitoalalla.Alkuperäinen kirjoittaja moi Inni:siis olet päiväkodissa töissä, ilman tutkintoa?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:En tiedä, mä työskentelen eikä mulla ole ammattia, että vamaan ihan samallalailla työskentelisin vaikka oisin pph
minkälainen ohjaaja työskentelee päikkärissä, meillä on vaan lto lastenhoitaja/lähihoitaja ja ryhmäavustaja nimikkeellä töissä olevia. Tervhuoltoalalla ovat yleensä jos ilman koulutusta, hoitajia.Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Ohjaaja, niinkuin kaikilla muillakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sinun työnimikkeesi on ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:Niin ja olen ollut muuallakin hoitoalalla.Alkuperäinen kirjoittaja moi Inni:siis olet päiväkodissa töissä, ilman tutkintoa?Alkuperäinen kirjoittaja Inni:En tiedä, mä työskentelen eikä mulla ole ammattia, että vamaan ihan samallalailla työskentelisin vaikka oisin pph
Olen suorittanut pph:n 10 kk:tta kestäneen ammattitutkinnon ja olen töissä päiväkodissa (sijaisena) ja kyllä minä olen kasvatusvastuullinen ja saan tehdä äärivuoroja.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vakituista paikkaa ei saa päiväkodista tolla tutkinnolla enää nykyään. Sijaisena voit toimia, mutta et voi tehdä ns. äärivuoroja, koska sinulle voidaan laskea vain 4 lasta.
Siis tarkoitin että muualla hoitoalalla olen ollut ohjaaja nimikkeellä, ihan niinkuin kaikki muutkin. Päiväkodissa olen nyt vain hoitaja nimellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkälainen ohjaaja työskentelee päikkärissä, meillä on vaan lto lastenhoitaja/lähihoitaja ja ryhmäavustaja nimikkeellä töissä olevia. Tervhuoltoalalla ovat yleensä jos ilman koulutusta, hoitajia.