mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
jipe
no ei tuo lapsimäärä vaikuta siihen, mitä ajattelen tietyistä ihmisistä. Mutta jos kuulen,että jossain perheessä on paljon lapsia, vaikka tuo 21, tulee mieleen,e ttä oho, onpa paljon, mahtaa olla vilinää niiden elämä.
 
mie
Lestadiolaisuushan siitä ekana mieleen tulee. Ja tokana mieleen tulee, että voi äitiraukkaa jos on kokenut vähintään 21 raskautta ja synnytystä. Noin muuten en kauheasti jaksaisi asiaa miettiä tai olla jotain mieltä siitä.
 
No mulla on 10 sisarusta ja mun mielestä jo se on valtavan paljon. En pysty edes kuvittelemaan, että jollain olisi apaut 20 lasta... :eek: Siis mun äiti synnytti ekan kun oli 22v ja vikan kun oli 43v. En tajua kuinka tuohon mahtuisi vielä 10 lasta lisää...
 
vieras
No onhan tuo älyttömän paljon. Epäilisin, että osa on otto/sijais tms. lapsia. Ei sentään lestadiolainen isomummokaan ehtinyt kuin 14 lasta, vaikka nuorena aloittikin....
 
?
No en mä voi oikein olla mitään mieltä tuntematta/tietämättä kyseistä perhettä? Mutta aika kiinnostavaa kylläkin... onko kyseessä uusioperhe vai miten saadaan 21 lasta? Suomessa? 12 kai on tavallisempi luku tai ainakin lähempänä jopa lestadiolaisilla.
 
Ensin tulee mieleen että huh, ja sen jälkeen että minkä kokoinen kämppä niilla oikein on :eek:

Ja sen jälkeen että en haluaisi olla kaupassa jonossa heidän jälkeen jos ostaa viikon ruuat kerralla :D
 
määä
En usko et'sellasia perheitä onkaan!!!Ei kyllä jaksais.....Nainenhan on ihan ammosen auki....tai sit masuhaava aukee jo sen verran aikasin et'lapset syntyy keskosina.Ei nainen kaikkea kyllä kestä!!!
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tulee mieleen, että miksi tehdä lapsia niin paljon, ettei kaikille ole mahdollista antaa aikaa ja huomiota kunnolla. Ja mieleen tulee myös, että isommat varmaan hoitavat pieniä.
No vaikeaa se tuntuu sullaki olevan vaan yhden kanssa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja määä:
En usko et'sellasia perheitä onkaan!!!Ei kyllä jaksais.....Nainenhan on ihan ammosen auki....tai sit masuhaava aukee jo sen verran aikasin et'lapset syntyy keskosina.Ei nainen kaikkea kyllä kestä!!!
no, minä tiedän perheen jossa on 19 lasta. olen ollut heillä usein kylässä, ja varsinkin eteisessä se kenkien paljous hirvitti! :D
 

Yhteistyössä