nyytit, tahmatassut, hosulit, tiuhtit ja joku muu mitä en muista.
onko 11.06.2009 #29 Alkuperäinen kirjoittaja täällä: -pietut -pistelit -pirrit -pounut -pieksut Click to expand... Kiekeröntiellä?
Alkuperäinen kirjoittaja täällä: -pietut -pistelit -pirrit -pounut -pieksut Click to expand... Kiekeröntiellä?
Kirspe 11.06.2009 #30 Esikot, Kanervat ja Puolukat. Eskari ryhmän nimeä en muista ku se on eri paikassa...
h 11.06.2009 #35 mulla tuli mieleen Hippiäiset ja Tiitiäiset yhdestä päiväkodista. ja yhden ryhmiksen nimi on pörriäiset, sekin vois olla ryhmän nimi.
mulla tuli mieleen Hippiäiset ja Tiitiäiset yhdestä päiväkodista. ja yhden ryhmiksen nimi on pörriäiset, sekin vois olla ryhmän nimi.
Kowalski 11.06.2009 #36 Taaperot, Päivänsäteet, Menninkäiset, Viiperöt ja Iltatähdet löytyy lasten vakituisesta pk:sta. Kesähoitopaikassa on Rumpalit, Soittoniekat, Kulkuset, Pillipiiparit tai jotain tuollaisia.
Taaperot, Päivänsäteet, Menninkäiset, Viiperöt ja Iltatähdet löytyy lasten vakituisesta pk:sta. Kesähoitopaikassa on Rumpalit, Soittoniekat, Kulkuset, Pillipiiparit tai jotain tuollaisia.
minä 11.06.2009 #37 1. Vemmelsääret, Repolaiset, Mesikämmenet 2. Talitintit, Kottaraiset, Hippiäiset, Västäräkit 3. Peukaloiset, Tiitiäiset 4. Sinivuokot, päivänkakkarat, ja yksi muu kukkanen tässä meijän kunnan 4 päiväkotia
1. Vemmelsääret, Repolaiset, Mesikämmenet 2. Talitintit, Kottaraiset, Hippiäiset, Västäräkit 3. Peukaloiset, Tiitiäiset 4. Sinivuokot, päivänkakkarat, ja yksi muu kukkanen tässä meijän kunnan 4 päiväkotia
mä vaan 12.06.2009 #40 Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush: Muksut Viikarit Vesselit Vekarat Click to expand...
lll 12.06.2009 #42 Muumilaakson asukkien nimet, niin nykyisessä, kuin edellisessä ihan eri kaupungissa sijainneessa päiväkodissa. -Taitavat olla muumit ja hemulit aika yleisiä ryhmänimiä?
Muumilaakson asukkien nimet, niin nykyisessä, kuin edellisessä ihan eri kaupungissa sijainneessa päiväkodissa. -Taitavat olla muumit ja hemulit aika yleisiä ryhmänimiä?