V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oishan se varmaan aika rankkaa, mutta jonkun mulle erittäin tärkeän ihmisen takia voisin niin tehdä, enkä kyllä ajattelisi lasta omanani. Tarkoitushan on juuri saada lapsi sille toiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oishan se varmaan aika rankkaa, mutta jonkun mulle erittäin tärkeän ihmisen takia voisin niin tehdä, enkä kyllä ajattelisi lasta omanani. Tarkoitushan on juuri saada lapsi sille toiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en! Pitäisin niistä syntyviä lapsia omina lapsinani.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Te jotka luovutatte munasolujanne, annatte ihan uskomattoman arvokkaan lahjan meille, joilla ei omia munasoluja ole. Omassa masussani kellii vielä kolmisen viikkoa vauveli, joka on saanut alkunsa luovutetulla munasolulla. Ilman teitä ihania, epäitsekkäitä luovuttajia minulla ei olisi koskaan ollut mahdollisuutta saada vauvaa, vaikkei biologisesti oma olekaan. Mutta omalta se tuntuu, kun sen itse kantaa ja synnyttää. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Oon luovuttanut neljästi, ja luovutan vielä kerran.
Ei ne hoidoista syntyvät lapset minun ole, vaan sen naisen, joka heidät synnyttää, ja sen miehen jonka perimää he kantavat & jonka kanssa elävät.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Oon luovuttanut neljästi, ja luovutan vielä kerran.
Ei ne hoidoista syntyvät lapset minun ole, vaan sen naisen, joka heidät synnyttää, ja sen miehen jonka perimää he kantavat & jonka kanssa elävät.
Missä olet käynyt luovuttamassa? Millainen haastattelu on?