Yllätin eilen miehen...

  • Viestiketjun aloittaja tirkistelijä :p
  • Ensimmäinen viesti
tirkistelijä :p
Eilen mies meni työhuoneeseensa hommiin ja joku nuori tyttö sinne saapui. Lapset halus mennä katsomaan, et mitä iskä siellä tekee ja kun mentiin, ni siellä makas nuori tyttö pöydällä takapuoli paljaana stringit jalassa ja mies oli työn touhussa :D Jälkikäteen kysyin mieheltä, et olikos hyvät näkymät, ku tyttö siinä peppu paljaana makoili, ni mies virnisti vaan :D

 
tirkistelijä :p
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tekeekö miehes tatskoja tms? :D
joo :D Tytölle tuli kuva reiteen ja mietin itse, et jos menisin jollekkin tatuoitavaksi, ni vähintään olisi hipstersin tai hotpantsit jalassa ja saihan nekin vedettyä sivusta aika ylös jos kuva tulis ihan tuohon yläreunaan asti. Mut tää tyttöpä vaan makoili tyynesti siellä stringeissään :D

 
tirkistelijä:p
Alkuperäinen kirjoittaja höööh:
Alkuperäinen kirjoittaja tirkistelijä :p:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mies taitaapi olla hieroja. :D
Ei oo hieroja, ei :D
oli mikä oli niin tosi inhottava "asiakasta" kohtaan tuollainen että toiset kurkkii.
Aina kysytään lupa, et voiko tulla katsomaan, että mimmosta kuvaa tehdään. ja vaikka olisinkin kuvan nähnyt etukäteen paperilla, ni kiva niitä on nähdä ihollakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tirkistelijä :p:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tekeekö miehes tatskoja tms? :D
joo :D Tytölle tuli kuva reiteen ja mietin itse, et jos menisin jollekkin tatuoitavaksi, ni vähintään olisi hipstersin tai hotpantsit jalassa ja saihan nekin vedettyä sivusta aika ylös jos kuva tulis ihan tuohon yläreunaan asti. Mut tää tyttöpä vaan makoili tyynesti siellä stringeissään :D
etkä sä oo yhtään mustis? Mun mies kans tekee tatskoja ja jos meille joku kana tulis stringeissä ni mä kyl sanoisin et tollaselle luntukalle et tee mitään.... :kieh:
 
tirkistelijä :p
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja tirkistelijä :p:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tekeekö miehes tatskoja tms? :D
joo :D Tytölle tuli kuva reiteen ja mietin itse, et jos menisin jollekkin tatuoitavaksi, ni vähintään olisi hipstersin tai hotpantsit jalassa ja saihan nekin vedettyä sivusta aika ylös jos kuva tulis ihan tuohon yläreunaan asti. Mut tää tyttöpä vaan makoili tyynesti siellä stringeissään :D
Taisi tyttö nauttia siitä =)
Jos nautti, ni mikäs siinä. Mies ei kyllä tainnu pahemmin nauttia, ku inhoaa "semmottia hirveitä nirunarupöksyjä" :D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuInkKuli:
Alkuperäinen kirjoittaja tirkistelijä :p:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tekeekö miehes tatskoja tms? :D
joo :D Tytölle tuli kuva reiteen ja mietin itse, et jos menisin jollekkin tatuoitavaksi, ni vähintään olisi hipstersin tai hotpantsit jalassa ja saihan nekin vedettyä sivusta aika ylös jos kuva tulis ihan tuohon yläreunaan asti. Mut tää tyttöpä vaan makoili tyynesti siellä stringeissään :D
etkä sä oo yhtään mustis? Mun mies kans tekee tatskoja ja jos meille joku kana tulis stringeissä ni mä kyl sanoisin et tollaselle luntukalle et tee mitään.... :kieh:
Nooh, ei noin saa tehdä. :( Tulee asiakkaalle paha mieli kun yks vaan haukkuu...

Minun mies nuohoaa toisten naisten röörejä päivät pitkät. Joskus yölläkin.
 

Yhteistyössä