Katoin sivuhistoriaa ja mies on googlettanu hakusanalla "perseraiskaus"

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Maija
no käy katsomassa mitä tuo tarkoittaa.. mene kyseiselle sivulle.
Minusta olen tuon sanan kuullut ja se saattaa olla vaan sellanen hubisivu.

Jos siis ihan oikein sivuhistorian katsoit niin kaksoisklikkaa sitä kyseistä linkkiä
 
vieras
En mä uskalla kysyä..en uskalla sanoa että oon nähnyt tuollasta.jotenki niin noloa että hävettää sen puolesta ja samalla päässä pyörii iso kysymysmerkki..miksi tuollasta on googlettanu?=(
 
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rasvaa pakaras ennnenkuin mies tulee kotiin.
:D
:D palo naurata.
Ei mut oikeesti kun ei tiiä onko kyseessä jokin viaton tai hassu kaverien kanssa etsimä juttu(jostain ihmeen syystä?) niin kannattaa kyllä kysyä. Edes tekstiviestillä, tai kirjoita kirje ja annan lukea rauhassa.
Siis kun tuo saattaa olla sitä itteensä eli erittäin vakava asia TAI joku hahaa hassunhauska poikien kesken herjajuttu jolla ei pahaa tarkoiteta. Siis, niin kuin joku jo sanoi, sillä saattaa löytyä joku hassu sivu vain.
:hug: kysy, pakkohan se on ettei tuo paisu.
 
vieras
No just, jos miehelle on tullut kyseinen termi jossain vastaan ja on halunnut tietää mitä tarkoittaa.. Kyllä munki jäljiltä saattaa sivuhistoriasta löytyä vaikka mitä, kun pomin sivuilta toisille.. Jos tosiaan vaivaa, ni kysy mieheltä. Eiköhän tuohon joku selitys oo olemassa...
 
vieras
Joo...mä löysin taannoin googlen hakuhistoriasta sanan itsetyydytys...En kyllä usko et miehellä olis termit noin pahasti hukassa tai et hakis jotain muuta noin sofistifikoituneella sanalla...En kysellyt perään mut tuli tästä mieleen....
 

Yhteistyössä