Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Ja jos oikein on hurjana niin pojanpoikaan :x :headwall:
Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
juu. siihen on usein hyvä syy. ei kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja siera:kokemuksesta voin sanoo että ovat itsekkäitä paskoja,eivätkä sopeudu lapsiperheen elämään,etenkin jos on yli 30v miehestä kysymys!
niin ja mitä välii sil on kuka ne elarit maksaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Mua oikeesti oksettaa tuollaiset itsekkäät yh:t! Säkin oikein esimerkki tapaus ettei minkäänlaista moraalia! :headwall: :headwall: :x |OAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Ja perintökin tulee samasta suvusta kuitenkin. B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mitä välii sil on kuka ne elarit maksaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Jep, mä olen todella moraaliton, kun näin likaisia ajattelen. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mua oikeesti oksettaa tuollaiset itsekkäät yh:t! Säkin oikein esimerkki tapaus ettei minkäänlaista moraalia! :headwall: :headwall: :x |OAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ja perintökin tulee samasta suvusta kuitenkin. B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mitä välii sil on kuka ne elarit maksaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Ei kaikkea kannata ottaa ihan noin tosissaan. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mua oikeesti oksettaa tuollaiset itsekkäät yh:t! Säkin oikein esimerkki tapaus ettei minkäänlaista moraalia! :headwall: :headwall: :x |OAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta jos vauva olisikin miehen ex-muijan näkönen?
Mites sitten suu pannaan?
Ei kun mitäs sitten suuhun pannaan??
HALUAN NAAMARASVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NUPISTA, IHANAA!!!!!!
SAIRASTA! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jep, mä olen todella moraaliton, kun näin likaisia ajattelen. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mua oikeesti oksettaa tuollaiset itsekkäät yh:t! Säkin oikein esimerkki tapaus ettei minkäänlaista moraalia! :headwall: :headwall: :x |OAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)
Jeps hedelmöityshoitoihin voisin mennä. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:SAIRASTA! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jep, mä olen todella moraaliton, kun näin likaisia ajattelen. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mua oikeesti oksettaa tuollaiset itsekkäät yh:t! Säkin oikein esimerkki tapaus ettei minkäänlaista moraalia! :headwall: :headwall: :x |OAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)
MEE OIKEESTI HOITOON!! |O
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja sit saakin pähkäillä et kuka onkaan lapsen isä?! :headwall: :headwall: :xAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kätevää. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Niin tai jos siksi etsikin vanhaa miestä niin voi välillä vaihtaa poikaan? :x
Mutta jos vauva olisikin miehen ex-muijan näkönen?
Mites sitten suu pannaan?
Ei kun mitäs sitten suuhun pannaan??
HALUAN NAAMARASVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NUPISTA, IHANAA!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:SAIRASTA! :headwall:
Kiitti, nyt mul on leipää nenässä!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:SAIRASTA! :headwall:
SAI RASTAS LAULAA KUN ME YH:T TÄYTTÄ KAULAA SAIMME HIVELLÄ PAAPAN KASVAVAA GULLIA JOSTA NAAMARASVA VAA SUIHKUSI JA SIVELIMME SILLÄ POSKEN PULLIA.
ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :heart:
Jaa meinaatko et sossu maksaa ne! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jeps hedelmöityshoitoihin voisin mennä. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:SAIRASTA! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jep, mä olen todella moraaliton, kun näin likaisia ajattelen. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mua oikeesti oksettaa tuollaiset itsekkäät yh:t! Säkin oikein esimerkki tapaus ettei minkäänlaista moraalia! :headwall: :headwall: :x |OAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Isyystesti on keksitty ja samaa sukuahan se kuitenkin olisi. B)