R
romuna
Vieras
Hyviä vinkkejä kiitos niiltä joilla kokemusta tällaisista sairaalloisista tapauksista. Hän on jopa niin sairas, että seuraa minua tänne keskustelupalstalle kiusaamaan ja tällä tavoin koittaen saada minut "vainoharhaiseksi" jota hän onkin jo toitottanut niin kutsutuille ystävilleen.
Tämä ovela liero osaa näytellä ja puhua. Osaa käyttäytyä ja käsitellä ihmisiä niin että saa uskottavuutta.
Oli jopa kunnallisehdokkaana ja kirkollisvaaleissa ja tekee työtä sairaalassa. Tämä samainen tapaus on tehnyt minusta lähes hullun, ja siihen hän pyrkiikin.
Ei tunnusta edes paria rattijuopumustaan, koska ei ole jäänyt kiinni.
Häpeän että olen koskaan erehtynyt tuon otuksen saaliiksi ja jopa saanut lapsia hänen kanssaan
Minä erehdyin hakemaan perhetyötä avuksi tilanteeseemme koska olin jo niin pohjalla masennuksessani. Mutta eipä tätä henkilöä kiinnostanutkaan muutos parempaan. Seläntakana sai käännettyä sosiaalityöntekijät minua vastaan ja uskoteltua ties mitä. Meinasi viedä lapset ja oli jo hommannut itselleen ja heille asunnon.
Ja vielä senkin jälkeen minä hullu otin tuon paskiaisen takaisin elämääni!
Nyt puhukaa mulle järkeä että en enää tuohon ansaan mene!
Tämä ovela liero osaa näytellä ja puhua. Osaa käyttäytyä ja käsitellä ihmisiä niin että saa uskottavuutta.
Oli jopa kunnallisehdokkaana ja kirkollisvaaleissa ja tekee työtä sairaalassa. Tämä samainen tapaus on tehnyt minusta lähes hullun, ja siihen hän pyrkiikin.
Ei tunnusta edes paria rattijuopumustaan, koska ei ole jäänyt kiinni.
Häpeän että olen koskaan erehtynyt tuon otuksen saaliiksi ja jopa saanut lapsia hänen kanssaan
Minä erehdyin hakemaan perhetyötä avuksi tilanteeseemme koska olin jo niin pohjalla masennuksessani. Mutta eipä tätä henkilöä kiinnostanutkaan muutos parempaan. Seläntakana sai käännettyä sosiaalityöntekijät minua vastaan ja uskoteltua ties mitä. Meinasi viedä lapset ja oli jo hommannut itselleen ja heille asunnon.
Ja vielä senkin jälkeen minä hullu otin tuon paskiaisen takaisin elämääni!
Nyt puhukaa mulle järkeä että en enää tuohon ansaan mene!