Nuorin ja vanhin seksi kumppani?

18 vuotiaana olin karvaa alle 40vuotiaan kanssa, bongasin sen videotreffit ohjelmasta ja menin sen luo TURKUUN, siellä se nykäs mua muutaman kerran ja oli ihan jees, mitä nyt ihmetytti että tyyppi pesi suihkun jälkeen kädet erikseen :eek:

Nuorin ollut vuotta nuorempi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eija:
nuoremman kaa en ole ollut mutta vanhimman kans kokemus olin 18 vuotiaana 40 kymppisen kaa

ajatelkaas, eli meidän nykyset miehet vois mennä nippanappa-täysikäsen kaa sänkyyn, ajatus tuntuu nyt oksettavalta :/
vois olla vaikka oman tyttären kaveri! yöks
Juu vähän kehdonryöstöltä tuntuu...
 
"tyyppi"
nuorin 16, olin itsekin saman ikäinen. Vanhin 66, itse olin 20. Olen vakaasti sitämieltä, että pillu on parasta vaihdevuosien jälkeen. Mikään ei tuota samanlaista nautintoa kuin katsella kuinka 30-40v itseäni vanhempi nainen pömppömahoineen ja roikkuvine rintoineen ratsastaa kullillani kuin viimeistä päivää.
 
"vieras"
Nuorin on ollut 1-2 vuotta nuorempi, kun itse olin jotain 16 vuotta, mutta ihan yhdynnästä ei ollut kyse(!). Vanhin on sit 13 vuotta mua vanhempi, suhde alkoi kun olin 17 ja vielä kestää kun olen yli parikymppinen..
 
Nuorin oli 16v ja itse olin tuolloin 17v. Jos ihan yhdyntä lasketaan. Mutta Muuta peliä oli setillä 15v ja 17v. Tosta onneksi aikaa 30v. Tosin ysärin alussa maalla meininki oli mitä oli. Aika usein Oli "autojannuilla" alta 15v tyttöystävät. Ihan avoimesti.

Sitten myöhemmin suurimmat ikäerot ovat olleet 12v: Minä 31v, tyttö 19v. Ja toiseen suuntaan minä 25v, nainen 35v. Eli ei mitään huikeita
 

Yhteistyössä