Tuota numero ei ole enään. Yleinen hätänumero on edelleen se 112 !Alkuperäinen kirjoittaja salsai:10022
No tuntuu et ei moni muukaan. Mut olen kyl kuullut et jos tuohon soittaa et yhdistäis sen sinne 112 en oo varma.Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Ei vai?
Mä olen sitä joskus joutunut käyttämään, mutta siitä on aikaa.
Hyvä kun mainitsit. Emmä oo kuullut et se on poistunut käytöstä.
Jos vaikka puhelu yhdistyy silti vaikka soittaisikin 10022?Kääntyy oikeaan numeroon?Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Ei vai?
Mä olen sitä joskus joutunut käyttämään, mutta siitä on aikaa.
Hyvä kun mainitsit. Emmä oo kuullut et se on poistunut käytöstä.
edelleen tuo numero on poistunut käytöstä.Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:poliisin hälyytyskeskus 10022 mutta poliisin sivuillakin hätätapauksessa ohjataan soittaa 112
Mä olen kertakaikkiaan samaa mieltä sun kanssa tästä asiasta!!!Alkuperäinen kirjoittaja perseestäää:Toi homma on muutes ihan hanurista, että samaan numeroon pitäis soittaa, oli hätä mikä vaan.
Just kesällä kaverin vauva sai jonkun kohtauksen ja meni tajuttomaks. Yritti heti soittaa hätänumeroon, niin meni ainakin 5min ennenkun puhelu meni läpi. Ja kuulin toisenkin samanlaisen jutun tältä kesältä missä oli sitten käynyt huonommin..
Mummot ne tukkii linjat kun soittavat poliisille eli hätänumeroon, kun joku on parkkeerannut sakkopaikalle eli tehnyt varjon mummelin pelargoniapenkkiin.
Että pistää vihaksi!!! Ei nyt niinkään noi mummot, vaan toi byrokratia, joka tommosen läpimädän systeemin on kehittänyt.
Joku vois tehä alotteen ylemmille tahoille, et poliisille ja lääkintäpuolelle tulis eri numero, niin sais TODELLA apua tarvivat sen avun hiukka nopsemmin!!
Haaste on heitetty
Ihan samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen kertakaikkiaan samaa mieltä sun kanssa tästä asiasta!!!Alkuperäinen kirjoittaja perseestäää:Toi homma on muutes ihan hanurista, että samaan numeroon pitäis soittaa, oli hätä mikä vaan.
Just kesällä kaverin vauva sai jonkun kohtauksen ja meni tajuttomaks. Yritti heti soittaa hätänumeroon, niin meni ainakin 5min ennenkun puhelu meni läpi. Ja kuulin toisenkin samanlaisen jutun tältä kesältä missä oli sitten käynyt huonommin..
Mummot ne tukkii linjat kun soittavat poliisille eli hätänumeroon, kun joku on parkkeerannut sakkopaikalle eli tehnyt varjon mummelin pelargoniapenkkiin.
Että pistää vihaksi!!! Ei nyt niinkään noi mummot, vaan toi byrokratia, joka tommosen läpimädän systeemin on kehittänyt.
Joku vois tehä alotteen ylemmille tahoille, et poliisille ja lääkintäpuolelle tulis eri numero, niin sais TODELLA apua tarvivat sen avun hiukka nopsemmin!!
Haaste on heitetty
voit soittaa numeroon 10022 joka kylläkin yhdistyy 112 suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:Ei toimi poliisin nro enää, vain ja ainoastaan 112, josta hätäkeskuksen työntekijät ohjaa puhelun eteenpäin.