Mitä erikoisia nimiä olet nähnyt/kuullut lasten viime aikoina saaneen?

  • Viestiketjun aloittaja LauraJennaEllionooraAleksandraCamilla Jurvanen
  • Ensimmäinen viesti
LauraJennaEllionooraAleksandraCamilla Jurvanen
Luin juuri lehdestä, että jonkun lapsi (tyttö) oli saanut toiseksi nimeksi Aamulintu ja joku toinen tyttö oli saanut ensimmäiseski nimekseen Triinu.
 
vieras
Mä kuulin sitten taas tänään niiiin erikoisen nimen annetun vauvalle ettei ole tosikaan.. mutta jokainen tyylillään, kyllähän tänne noita mahtuu.. kun tuntuu ettei niitä "tavallisia" nimiä enää anna kukaan.. en voi sitä tähän laittaa.. :(
 
Triinuhan on virolainen nimi, joten ei siinä ole sinänsä mitään erikoista, mikäli sattuu olemaan virolaiset sukujuuret. Toki ihan supisuomalaiselle erikoisempi nimi. Sellainen tytön nimi tuli taannoin vastaan kuin Kiara Hellana. Varsinkin tuo toinen nimi oli ennenkuulumaton ainakin minulle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkinpippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kuulin sitten taas tänään niiiin erikoisen nimen annetun vauvalle ettei ole tosikaan.. mutta jokainen tyylillään, kyllähän tänne noita mahtuu.. kun tuntuu ettei niitä "tavallisia" nimiä enää anna kukaan.. en voi sitä tähän laittaa.. :(
mikä se oli :whistle:
En voi laittaa, jos kuitenkin sen antaja lukee tätä.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkinpippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kuulin sitten taas tänään niiiin erikoisen nimen annetun vauvalle ettei ole tosikaan.. mutta jokainen tyylillään, kyllähän tänne noita mahtuu.. kun tuntuu ettei niitä "tavallisia" nimiä enää anna kukaan.. en voi sitä tähän laittaa.. :(
mikä se oli :whistle:
En voi laittaa, jos kuitenkin sen antaja lukee tätä.. :(
epäiletkö ettei nimenantaneet vanhemmat tienneet antaneensa erikoista nimeä..?että se selviäisi heille vasta täältä luettuaan?
vai pidätkö itse erikoista nimeä synonyymina huonolle nimivalinnalle?
eihän tässä kysytty kun nimiä.....
 
Ihanainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkinpippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kuulin sitten taas tänään niiiin erikoisen nimen annetun vauvalle ettei ole tosikaan.. mutta jokainen tyylillään, kyllähän tänne noita mahtuu.. kun tuntuu ettei niitä "tavallisia" nimiä enää anna kukaan.. en voi sitä tähän laittaa.. :(
mikä se oli :whistle:
En voi laittaa, jos kuitenkin sen antaja lukee tätä.. :(
No mutta saattaahan Babarin ja Aamulinnun ja Triinunkin äidit lukea. Enkä minä ainakaan pahalla, nimet ovat mielestäni erikoisia, mutta ei rumia.
 
xcx
Alkuperäinen kirjoittaja mavaan:
Tuli semmonen nimi kuin Polina vastaan...huhh-.
Venäläinen nimi tosiaan.
Mutta en voi sille mitään, että minua naurattaa kys. nimi :LOL:
Siis suomessa kuulostaa jotenkin hassulta mut nimi ku nimi.

Nemo on must outo lapsen nimi.
 

Yhteistyössä