Mitäs joulusuunnitelmia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oi joo! Laatikoita ja kinkkua ja sukulaatia, haaveilen siitä jo nyt. Äkkiä se ähky olotila näemmä unohtuu...

Kotona ollaan ja viime vuosista poiketen meidän sakki ei istu autossa joulunpyhiä vaan kutsun ihmisiä tänne.

En oo vielä onneks törmännyt mihinkään mikä muistuttas jo joulun tulosta :laugh: Mä ole vielä kesästäkään kunnolla ennättänyt nauttia kun mies on aina töissä ja koskaan ei päästä mökille :headwall: Pitäsköhän sitä jo varmuuden vuoks kirjottaa joulupukille :D

Eka joulu kun mulla on lapsi ja eka joulu lapsuuden jälkeen kun meidän talossa on lapsi jouluna :heart: Olen 100% jouluihminen ja tiedän että lähisuvun ja perheeni kanssa touhuilu on ihanaakin ihanampaa. Yksi pieni ongelma... En voi jättää huomiottaa anoppilaa :'( jouluna.. miten saan jaettua joulun. Mulle joulu on oman äidin kanssa touhuilua kun rakennamme keittiön joulun, josta nautin ja jota odotan.

Mutta ihana anoppinikin on lapsen omainen. Nyt alkoi mietityttää.VOi surku!

Alkuperäinen kirjoittaja Joulun tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kuusta olen jo vähän kattonut, naapurin puolella ois yks oikein nätti... tarvis löytää omalta puoleltakin semmonen. :xmas:

*reps* Sä olet ehta joulufani! :D

Niin juu, olen oikea joulufriikki, mutta oikeesti kuusi on todella hyvä katsoa valmiiksi tälläin samalla kun mustikan raakileita bongailee yms ja metsäs on valoisaa, eikä oo montaa tonnia lunta (harvemmin ollut nyt kyllä viimevuosina) päällä.

Meillä tulee olemaan eka joulu omassa talossa. Eli mihinkään en sieltä lähde ja joulua alan laittaa varmaan jo lokakuussa ;) . Oon jo nyt sanonut anoppilaan ja vanhemmilleni, että tervetuloa meillä käymään jouluna mut tänä vuonna me ei peräämme liikuteta kotoa mihinkään suuntaan.

no ite asiassa... vähän nolottaa... mutta kahtelin eilen illalla jotta pitäisköhän ottaa nuo koristeet ja lajitella.... :snotty: ja mietin jotta mitä koristeita on kellarissa ku suurin osa on vaatehuoneessa :xmas:

Luultavasti tehdään samaa kuin viime joulunakin. Mennään toisten nurkkiin norkoilemaan. Toki valmistamme jouluaterian aattona miehen porukoille.

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Eka joulu kun mulla on lapsi ja eka joulu lapsuuden jälkeen kun meidän talossa on lapsi jouluna :heart: Olen 100% jouluihminen ja tiedän että lähisuvun ja perheeni kanssa touhuilu on ihanaakin ihanampaa. Yksi pieni ongelma... En voi jättää huomiottaa anoppilaa :'( jouluna.. miten saan jaettua joulun. Mulle joulu on oman äidin kanssa touhuilua kun rakennamme keittiön joulun, josta nautin ja jota odotan.

Mutta ihana anoppinikin on lapsen omainen. Nyt alkoi mietityttää.VOi surku!

Pyydä anoppi valmiiseen pöytään teidän luo :)

Ajattelin ruveta piku hiljaa keräämään lahjoja pukinkonttiin :xmas: Kesäaleista löytyy usein hyviä löytöjä, kun osalle jo tietää mitä aikoo hankkia tai mistä olis tarvetta. Elo-syyskuussa on jo täys höyry päällä ;) Eilen illalla pojat muuten kuunteli joululauluja unilauluksi eli joulu tulla jollottaa =D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mullon jo kaikki valmiina joulua varten. :xmas: Kinkku paistettu, samoin laatikot. Lahjat ostin jo toukokuussa. Joulusiivouksen teen huomenna, sitten voinkin alkaa odottelemaan pukkia ja Petteriä. :saint:
Juu-u, etenkin sitä Petteriä!
:laugh:

Yhteistyössä