K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kuusta olen jo vähän kattonut, naapurin puolella ois yks oikein nätti... tarvis löytää omalta puoleltakin semmonen. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joulun tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kuusta olen jo vähän kattonut, naapurin puolella ois yks oikein nätti... tarvis löytää omalta puoleltakin semmonen. :xmas:
*reps* Sä olet ehta joulufani!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:niillä nurkin pitäs olla lasta maailmaan pukkaamassa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:niillä nurkin pitäs olla lasta maailmaan pukkaamassa :xmas:
onnea:hug: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Eka joulu kun mulla on lapsi ja eka joulu lapsuuden jälkeen kun meidän talossa on lapsi jouluna :heart: Olen 100% jouluihminen ja tiedän että lähisuvun ja perheeni kanssa touhuilu on ihanaakin ihanampaa. Yksi pieni ongelma... En voi jättää huomiottaa anoppilaa :'( jouluna.. miten saan jaettua joulun. Mulle joulu on oman äidin kanssa touhuilua kun rakennamme keittiön joulun, josta nautin ja jota odotan.
Mutta ihana anoppinikin on lapsen omainen. Nyt alkoi mietityttää.VOi surku!
Juu-u, etenkin sitä Petteriä!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mullon jo kaikki valmiina joulua varten. :xmas: Kinkku paistettu, samoin laatikot. Lahjat ostin jo toukokuussa. Joulusiivouksen teen huomenna, sitten voinkin alkaa odottelemaan pukkia ja Petteriä. :saint:
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Juu-u, etenkin sitä Petteriä!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mullon jo kaikki valmiina joulua varten. :xmas: Kinkku paistettu, samoin laatikot. Lahjat ostin jo toukokuussa. Joulusiivouksen teen huomenna, sitten voinkin alkaa odottelemaan pukkia ja Petteriä. :saint:
![]()