Grand Theft Auto IV, kenellä on se?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
:D En mie oon roisto, kun tuo Niko on.

Yhä edelleen tosi hauska peli, eikö muka kukaan muu ole innostunut tästä :attn: :snotty: Mä olen vain aika surkea tässä pelissä :LOL: :D

Tosi hienoja pikku yksityiskohtia tossa pelissä. Tää on kyllä tän vuoden paras peliostos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Eiiiii... ei vielää

Mie aikanaa purin siinä kakkos osassa vihaani, ensin hässimällä niitä iloisia tyttöjä, sitten tappamalla ne ja ryöstämällä..
:D :ashamed: Hyii, mä sain niiltä rahaa, kun kävin poimimassa ne kyytiin. Oliko se niiden taksitehtävien jälkeen suorittamisen jälkeen kun niin kävi. Näin ainakin muistelisin.

Mä en ole vielä löytänyt edes tissibaaria tässä uudessa pelissä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Eiiiii... ei vielää

Mie aikanaa purin siinä kakkos osassa vihaani, ensin hässimällä niitä iloisia tyttöjä, sitten tappamalla ne ja ryöstämällä..
:D :ashamed: Hyii, mä sain niiltä rahaa, kun kävin poimimassa ne kyytiin. Oliko se niiden taksitehtävien jälkeen suorittamisen jälkeen kun niin kävi. Näin ainakin muistelisin.

Mä en ole vielä löytänyt edes tissibaaria tässä uudessa pelissä :eek:

Whoooot.. ei tissi baaria.. :eek:

Haluut sä että mä pukeudun naiseks ja heitän hulaa..

 
Eilen pelasin ja ne poijat meni baariin ja olivat niin änkyräkännissä, etteivät pystyssä pysyneet. Yritä siinä sitten ajaa autoa, oli pakko lähteä kävelleen saattamaan sitä serkkupoikaa :D :ashamed: Mä en ymmärrä miksi tämä on niin hauskaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Eiiiii... ei vielää

Mie aikanaa purin siinä kakkos osassa vihaani, ensin hässimällä niitä iloisia tyttöjä, sitten tappamalla ne ja ryöstämällä..
:D :ashamed: Hyii, mä sain niiltä rahaa, kun kävin poimimassa ne kyytiin. Oliko se niiden taksitehtävien jälkeen suorittamisen jälkeen kun niin kävi. Näin ainakin muistelisin.

Mä en ole vielä löytänyt edes tissibaaria tässä uudessa pelissä :eek:

Whoooot.. ei tissi baaria.. :eek:

Haluut sä että mä pukeudun naiseks ja heitän hulaa..
:LOL: :LOL:

On täällä tissibaareja jossain, mä en vain ole vielä paikallistanut sitä. Kun tuota peliaikaa on kumman rajatusti. :whistle: Pelikone on alakerrassa ja täällä on noita alle ja vähän yli metrisiä paikalla. :D Pahaksi pienille silmille ja viattomille mielille. Tällainen vanha paatunut harppu taas kestää melkein mitä vain :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
On se se on jännä, miten on rajattua tuo pelaaminen :D Me tyttöjen kanssa koitetaan tahkota need for speediä läpi..
Meillä on tällä hetkellä tosi pop tuo Ratchet ja Clank Tools of Destruction... Tosin ei tähän kolmoseen ole pelejäkään kuin kolme, niin valinnanvaraa ei pahemmin ole :D Keskimmäinen pelaa sitä silmät soikeana sen tunnin pelivuoronsa ajan. Varsinkin kun on suomeksi, niin lisää pelaamisen iloa.

:flower: Peli-iloja teille päin. Tahkokaahan peli läpi innolla! Mukava kuulla, että täällä on muitakin äiteeihmisiä joista pelaaminen saattaa olla jopa hauskaa :D :LOL: :flower: =)
 

Yhteistyössä