Kyllä, joku kehuu nyt! Uuuh, arvatkaa kuka on pirun väsynyt äiti huomenna varasteltuaan autoja koko yön?
En mie oon roisto, kun tuo Niko on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:roisto
:ashamed: Hyii, mä sain niiltä rahaa, kun kävin poimimassa ne kyytiin. Oliko se niiden taksitehtävien jälkeen suorittamisen jälkeen kun niin kävi. Näin ainakin muistelisin.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Eiiiii... ei vielää
Mie aikanaa purin siinä kakkos osassa vihaani, ensin hässimällä niitä iloisia tyttöjä, sitten tappamalla ne ja ryöstämällä..
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula::ashamed: Hyii, mä sain niiltä rahaa, kun kävin poimimassa ne kyytiin. Oliko se niiden taksitehtävien jälkeen suorittamisen jälkeen kun niin kävi. Näin ainakin muistelisin.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Eiiiii... ei vielää
Mie aikanaa purin siinä kakkos osassa vihaani, ensin hässimällä niitä iloisia tyttöjä, sitten tappamalla ne ja ryöstämällä..
Mä en ole vielä löytänyt edes tissibaaria tässä uudessa pelissä
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula::ashamed: Hyii, mä sain niiltä rahaa, kun kävin poimimassa ne kyytiin. Oliko se niiden taksitehtävien jälkeen suorittamisen jälkeen kun niin kävi. Näin ainakin muistelisin.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Eiiiii... ei vielää
Mä en ole vielä löytänyt edes tissibaaria tässä uudessa pelissä
Whoooot.. ei tissi baaria..
Haluut sä että mä pukeudun naiseks ja heitän hulaa..
Meillä on tällä hetkellä tosi pop tuo Ratchet ja Clank Tools of Destruction... Tosin ei tähän kolmoseen ole pelejäkään kuin kolme, niin valinnanvaraa ei pahemmin ole Keskimmäinen pelaa sitä silmät soikeana sen tunnin pelivuoronsa ajan. Varsinkin kun on suomeksi, niin lisää pelaamisen iloa.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:On se se on jännä, miten on rajattua tuo pelaaminen Me tyttöjen kanssa koitetaan tahkota need for speediä läpi..