Ulvooko muiden n. 4 vuotiaat, kuin sudet

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
jos ja kun heiltä kieltää jotain??! :(

Alan olla epätoivoinen ton "susi-hukkasen" kanssa, aivan tajutonta huutoa ja tavaroiden paiskintaa heti kun asiat ei suju tytön toivomalla tavalla:/!!

Ei noi muut ole tollasta elämää pitäneet (tai sitten aika on kullannut muistot...)

 
sudenpentu
kyllä todellakin... olin NIIIIN onnellinen kun tuttavaperheen poika teki vähän aikaa sitten meillä saman, huusi ja kiljui ja ulvoi samanlailla kun meidän 4 vuotias sudenpentu ;)
Luulin jo että oltiin ainoita...
 
Meillä eilen ekaa kertaa sai kohtauksen, poika 3½v kirkui ulkona ja haastoi riitaa, onneksi kesti vain 15min. Mutta mieleen hiipii kauhu onko tämä sitä surullisenkuuluisaa uhmaa... ja tuleeko tästä jatkuvaa käytöstä.
Nooh tuskinpa vaan :xmas:
 
Toisinaan ulvoo.
Mutta meidän poitsu myös ääntelee kuin luolamies. Monesti elehtii ja sanoo vain ää tai öö tai jotain muuta muminaa.
 
no
mä olen samaa miettiny jo jonkin aikaa. Meidän 4 v huutaa suoraa huutoa jos ei jokin mene mieleiseksi. aivan rasittavaa kuunnella... muuten ihana ipana mut näkyy kuuluvan ikään tuo huutaminen jos kerran muidenkin lapset sitä tekee :)

oottelen et se menis mahd pian ohi...
 
huokaus
Lohdullista, kun luulin että meillä on maailman ainoa 4 v joka saa ihan järjettömiä kohtauksia jostain varsin mitättömästä asiasta, siis meidän aikuisten mielestä mitättömiä. Kirkuu, huutaa, heittäytyy lattialle. Kohtaukset menee ohi, kun jätän omaan huoneeseen tai ylipäätään yksin rääkymään, mutta tänään meni niin yli että otin tiukkaan otteeseen. Mitään syli-otetta en voinut, kun rimpuili niin paljon, aika vahva penska tai minä heikko nainen, mutta sain kuitenkin pidettyä mytyssä ja paikallaan. Lopulta sanoi, että haluaa olla yksin ja tuli sitten aamupalalle, jossa meinasi taas aloittaa huudon, mutta se onneksi vaientui komennolla.

MIKÄ ja MIKSI lapsi saa niin voimakkaan reaktion?? Pettymyksen sieto on aika alhainen, rajoitteisiin reagoi voimakkaasti, asiana on ihan tavallinen: nyt loppui lastenohjelmat, tule aamupalalle. Muumit piti jättää välistä, koska piti ennättää kerhoon. Eli pikkukakkoseen loppui... ja oli kyllä varoitettu etukäteen, ettei siis tullut yllätyksenä..
 

Yhteistyössä