K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muslimit voivat tehdä Suomessa mitä haluavat. Katos ku se on heti rasismia jos heiltä yrittää kieltää jotain sellaista joka kuuluu heidän kulttuuriinsa. Ruåtsissakin menevät naimisiin 15-vuotiaiden tyttösten kanssa. Jos ehta ruåtsalainen tekis niin, niin olis pallo jalassa alaikäiseen sekaantumisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sitten mies hakee kotimaastaan uuden vaimon - ja aina jonkin ajan kuluttua jälleen uuden. Islamin lain mukaan kaikki viisi naista pysyvät edelleen hänen vaimoinaan. Kaikki vaimot ovat synnyttäneet hänelle lapsia, ja hän kiertää perheestä toiseen.
- Tämä, jos mikä on henkistä väkivaltaa naisia kohtaan, Reet Nurmi toteaa.
- Teimme eräästä miehestä ilmoituksen poliisille. Annoimme jopa hänen osoitteensa. Poliisi ei kuitenkaan voinut tehdä mitään, sillä mies oli rekisterin mukaan naimisissa vain yhden naisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
...joo, mut kuka tohon puuttuu, vaikka pitäis.. |O
Miksi pitäisi jos osapuolet ovat siinä järjestelyssä ihan vapaaehtoisesti? Pakkoavioliittoon kyllä mun mielestä pitää puuttua aina osapuoltan määrästä riippumatta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
Miksi pitäisi jos osapuolet ovat siinä järjestelyssä ihan vapaaehtoisesti? Pakkoavioliittoon kyllä mun mielestä pitää puuttua aina osapuoltan määrästä riippumatta..
Jos on lakien vastaista niin pitäisi puuttua. Vai meinaatko et joidenkin pitää noudattaa Suomen lakia ja toisten ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sitten mies hakee kotimaastaan uuden vaimon - ja aina jonkin ajan kuluttua jälleen uuden. Islamin lain mukaan kaikki viisi naista pysyvät edelleen hänen vaimoinaan. Kaikki vaimot ovat synnyttäneet hänelle lapsia, ja hän kiertää perheestä toiseen.
- Tämä, jos mikä on henkistä väkivaltaa naisia kohtaan, Reet Nurmi toteaa.
- Teimme eräästä miehestä ilmoituksen poliisille. Annoimme jopa hänen osoitteensa. Poliisi ei kuitenkaan voinut tehdä mitään, sillä mies oli rekisterin mukaan naimisissa vain yhden naisen kanssa.
No voi vittu miten tiukkapipoista touhua! Jos ne naiset on kaikki muslimeita ja hyväksyy tämän, niin miksi ihmeessä poliisin tai jonkun Reet Nurmen pitää asiaan puuttua! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
Jos on lakien vastaista niin pitäisi puuttua. Vai meinaatko et joidenkin pitää noudattaa Suomen lakia ja toisten ei?
Että jos muslimiperhe muuttaa Suomeen jostain syystä, niin heidät pakotetaan eroamaan?
Mun mielestä moniavioisuus voitaisiin laillistaa. Jos joku haluaa semmoisessa kommuunisuhteessa elää, niin mitä se on keneltäkään muulta pois?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muslimit voivat tehdä Suomessa mitä haluavat. Katos ku se on heti rasismia jos heiltä yrittää kieltää jotain sellaista joka kuuluu heidän kulttuuriinsa. Ruåtsissakin menevät naimisiin 15-vuotiaiden tyttösten kanssa. Jos ehta ruåtsalainen tekis niin, niin olis pallo jalassa alaikäiseen sekaantumisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
Että jos muslimiperhe muuttaa Suomeen jostain syystä, niin heidät pakotetaan eroamaan?
Mun mielestä moniavioisuus voitaisiin laillistaa. Jos joku haluaa semmoisessa kommuunisuhteessa elää, niin mitä se on keneltäkään muulta pois?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
Mä vähän veikkaan ettei kaikilla ulkomailta tulevilta naisilta ole koksaan kysytty, haluaako ne elää niin ja onko mies edes mieleinen. Kun ne tulee suomeen, niin ei ne välttämättä edes tajua, ettei täällä olekkaan tapana hakata naisia. Eli ei siinä ole kai kyse moniavioisuudesta pelkästään, vaan enemmän siitä alistamisesta, mitä niissä tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja 81:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, suomessa on yksiavioisuus.
Mä vähän veikkaan ettei kaikilla ulkomailta tulevilta naisilta ole koksaan kysytty, haluaako ne elää niin ja onko mies edes mieleinen. Kun ne tulee suomeen, niin ei ne välttämättä edes tajua, ettei täällä olekkaan tapana hakata naisia. Eli ei siinä ole kai kyse moniavioisuudesta pelkästään, vaan enemmän siitä alistamisesta, mitä niissä tapahtuu.
Muslimeilla ei oo tapana hakata vaimojaan. Niitä mätiä omenia mahtuu niin SUOMALAISEEN, ruotsalaisee ku norjalaisee kansaaki.