Mistä fantasioitte kun masturboitte?

  • Viestiketjun aloittaja Herrasmies30
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Mulla tuli kimmakaverin isästä fantasioita kun lähenteli muoa ja puristeli pakaroista. Siinä tuli märkiä unia siitä. Kun kaverini oli kaupunkilla tarjos sen isi paukkuja kun sillä oli pari miestä kylässä. Sitten rupes hyväilee vaikka muut ukot katso. Sai mut rantatuolille ja rupes naimaan, ihan kiva mut sen kaverit tuli heti perään munat kovana. Ja siitä tuli oikein vuoronperään jutttu kun vuorollaan tekivät. En kaverille kertonut että kaikki kolme panivat, tuntu silti hyvälle tavallaan kun "raiskasivat" tavallaan.Sai vanhaa ukkoo kerralla monta tuntia.

Sait siis "kunnolla"?
 
Viimeksi muokattu:
Pienikaluisen vaimo
Uskokaa tai älkää, mutta mun mies kerran humalapäissään tunnusti, että eräs hänen fantasiansa on julkinen nöyryytys??

Esimerkiksi että hänet olisi lukittu alasti jonkinlaiseen "jalkapuuhun" jalat levälleen, julkiselle paikalle. Ohikulkevat ihmiset ( varsinkin naiset ) pilkkaisivat ja nauraisivat hänen mitätöntä pientä kaluaan, joka alkaa seistä ja loppujen lopuksi pulauttaa pienen spermanoron valumaan.

Olin ihan ihmeissäni, koska vuosien varrella ei tuollainen fantasia ole koskaan tullut mieleeni. Outoa on myös se, että hän kertoi usein näkevänsä painajaisunia, joissa hän on ilman vaatteita ihmisten ilmoilla ja hän joutuu piilottelemaan parhaansa mukaan.

Onko tää ihan terveen juttuja ?
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
lollo
Itse fantasioin siitä että saisin jotain playboy mallia;)
Olen itsekkin nainen, en kyllä lesbo mutta haluaisin kokeilla jonkun isotissisen naisen kanssa.
Samanlaisen kanssa minkälainen minäin olen.. Sitten olisimme hieromassa märkiä pillujamme sohvalla ja häplisimme toistemme kuumia tissejä.
Sitten dildoilla vähän leikittäis ja taas nuoltais paljon. Oltais ihan märkiä
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Poika12345
Mä ajattelen silloin kun vemputan pippeliä, että olen saamassa selkään vanhanaikaisella tavalla, siis koivuniemen herralla. Mulla on myös ajatuksia että mulla on vaippa ja muovihousut, ja saan seitä nurkassa, kun saan isältä selkään.
 
Tosi
...ei haittaa jos nailonit nuhriintuu tai muuten likaantuu, sellaista se on kiimaisessa, rajussa fantasiassani. Varsinkin kun saaneena lähden kävelemään kotiin päin pikkuhousut revenneinä, sperma valuen pitkin sisäsääriäni stay-up sukilleni, hiukset sotkussa... ;) (ehkä saattaa olla spermaa hiukan hiuksissani ja mekollanikin) ;)
Olen 52v rouva ja siveellinen paitsi ajatuksiltani. Olin puistossa kävelemässä ja kaksi poikaa oli housut alhaalla hieromassa muniaan. Menin lähemmäksi ja kiihotuin katselusta, pojat huomas mutta jatkovat. Nostin hametta ja tulivat viereen. Laittoivat nurmikolle kontilleen ja molemmat työnty vuoron perään. Kun saivat molemmat jättivät minut siihen, sukkahousut polvista rikki ja haarat märkänä. Onneksi ei ketään nähnyt, en tiedä kumpi nolotti että oli yleisellä paikalla tai että sain orgasmeja. Nyt kun työnnän sormet sisääni niin haaveillen että joku nuori ottais kyselelemättä naitavaksi, on tullut kokemuksen jälkeen paljon raiskaus fantasioita nuorista pojista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47 ja Marko30
Taas kerran
Olen 52v rouva ja siveellinen paitsi ajatuksiltani. Olin puistossa kävelemässä ja kaksi poikaa oli housut alhaalla hieromassa muniaan. Menin lähemmäksi ja kiihotuin katselusta, pojat huomas mutta jatkovat. Nostin hametta ja tulivat viereen. Laittoivat nurmikolle kontilleen ja molemmat työnty vuoron perään. Kun saivat molemmat jättivät minut siihen, sukkahousut polvista rikki ja haarat märkänä. Onneksi ei ketään nähnyt, en tiedä kumpi nolotti että oli yleisellä paikalla tai että sain orgasmeja. Nyt kun työnnän sormet sisääni niin haaveillen että joku nuori ottais kyselelemättä naitavaksi, on tullut kokemuksen jälkeen paljon raiskaus fantasioita nuorista pojista.
Veitkö taas pojat kotiisi ja tarjosit heille viinaa, ja sen jälkeen sait taas KUNNOLLA!?
 
Viimeksi muokattu:
Rouva
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47 ja Marko30
Nuori
Olin vanhan akan opissa ja nai perustellisti joka paikkaan ja anto remmiä. Kyllä vieläkin viisari nousee vaikka runkkas kipeesti ja käytti hyväkseen.
Jäin kiinni kun pesutuvassa runkkasi yhden rouvan alkkareihin, käski kotiinsa pesemään ne. Sitten sain käydä sen luona alasti runkkaamassa, ja sitten sain ekaa kertaa pillua vaikka olikin 51vuotias tuntu hyväälle kun opetti.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen halunnut että että kolme vanhempaa rouvaa panis muo vuoron perään kunnolla. Nuorena sain kerran kolmea, nyt on muistoja kun runkaan kunnolla. Haaveilen vieläkin isorintaisa naisia päälläni vuoron perään.
Olin metsässä "Piilopaikassani" runkkaamassa, niin 2 aikuista naista pääsi yllättämään minut housut nilkoissa.Teinipoika olin ja naiset mummoja sienestysretkellä
ja esittelin minun tattiani ja sanoin että poikuus on vielä. Nyt mummot ottivat "johdon" käsiin ja olin miesten kirjoissa.Runkkaan vieläkin mummoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47 ja Marko30
vierailija
Nuorena tyttönä kaljapäissään eksyin vanhemman miehen mukaan puistoon. Rupes lähentelmään ja paino puutavasten väkisin naimaan. Olin alistunut kun nai takaa, jostain syystä sain kauhean orgasmin kun tunsin että laukee mun sisääni. Haluisin nykyään että miehet rupeisiva nussivaan kyselemättä ja käyttäisivät hyväkseen.
kunnon meininkiä
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Seksikästä kun on miehiä mitkä haluavat näytellä muniaansa. Tuttu 20v mies käy joskus riisumassa itsensä ja runkkaa kunnolla alastomana, joskus otan housut pois ja tyydytä itseäni sormin kun kiihotun. Saan siltä munaakin välillä vaikka oon melkein 40v vanhempi.
Mie kans tykkään runkata kun nainen katselee ja näyttää pillunsa. M76v
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Useimmiten sille, että vaimo antaisi vieraalle. Olisi yksin juhlissa, joisi hieman liikaa ja antaisi jonkun vieraan miehen panna paljaalla ja laueta sisään. Eilen katsoin kännykästä naapurin vaimon kuvaa ja panin tekopillua. Kuvittelin, että se olisi Kirsin pillu. Hänellä kuvassa lyhyehkö hame ja valkoinen pitsinen yläosa. Nytkin seisoo, kun tätä kirjoitan.
 

Yhteistyössä