Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Veikkaan että ainoa syy sulla katsoa autourheilua oli juurikin tuo muikkeli!
Ethän sinä välitä urheilusta.

HUOMHUOM niille joita kiinnostaa:
Leijonien EHT näytti tosi hyvältä! MM-kisoja kohti siis hyvillä mielin!

Vuoden 2024 jääkiekon MM-kisat järjestetään Tshekissä, Prahan ja Ostravan kaupungeissa. Turnauksen ajankohta on 10.-26. toukokuuta.

Tältä sivulta löydät Leijonien MM-joukkueen sekä tärkeää tietoa turnauksesta, kuten alkulohkot, otteluohjelman, tietoa televisioinnista ja lipunmyynnistä.


Jos hankit sopivat aasialaistähdet paikalle, lupaan tulla minkä tahansa puulaakisarjankin jääkiekko-otteluun.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Mikä keissi?
Ihan hyvä jos ei puhu tai ainakaan kirjoita. Mulla on joku inhokki pääsääntöisesti saksaan.🤷‍♀️ Oon ihan susi saksassa!😬

Pikku-Jonne on hyvä ja käyttää käännöskonetta jos ei muuten onnistu, äiti lähtee nut töihin - mikä ei ole trollitehtaalla päinkään.🤗
et sitte oo huomannu että puolet etusivulla olevista avauksista on jonkun röllin saksankielisiä avauksia

moote ei reagoi niihin mitenkään
 
Mikä keissi?
Ihan hyvä jos ei puhu tai ainakaan kirjoita. Mulla on joku inhokki pääsääntöisesti saksaan. Oon ihan susi saksassa!

Pikku-Jonne on hyvä ja käyttää käännöskonetta jos ei muuten onnistu, äiti lähtee nut töihin - mikä ei ole trollitehtaalla päinkään.
Lissu, minä osaan saksaa ihan kohtuullisesti. En tarvitse käännösapua esim. tehdessäni nettiostoksia saksalaisilta sivustoilta tai lukiessani uutisia. Mutta kuten Ruutis totesi, etusivun täyttyminen saksankielisillä aloituksilla venäläisistä häiritsee. Selkeästi jonkun trollikoneen tuotoksia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Veikkaan että ainoa syy sulla katsoa autourheilua oli juurikin tuo muikkeli!
Ethän sinä välitä urheilusta.

HUOMHUOM niille joita kiinnostaa:
Leijonien EHT näytti tosi hyvältä! MM-kisoja kohti siis hyvillä mielin!

Vuoden 2024 jääkiekon MM-kisat järjestetään Tshekissä, Prahan ja Ostravan kaupungeissa. Turnauksen ajankohta on 10.-26. toukokuuta.

Tältä sivulta löydät Leijonien MM-joukkueen sekä tärkeää tietoa turnauksesta, kuten alkulohkot, otteluohjelman, tietoa televisioinnista ja lipunmyynnistä.


Kehitys kehittyy. Tässä Mika Häkkisen ehdotus tulevaisuuden F1-mestariksi: Ella Häkkinen. Hän voitti äskettäin kisan Italiassa. Minun kiinnostukseni autourheilua kohtaan saattaa siis tulevaisuudessa lisääntyä.




 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä