Hakutulokset

  1. M

    Miehellä tekopimppi seksileluna,käyttäisittekö yhdessä?

    Minun mieheni reissaa aika paljon Saksassa ja siellä on useita mukavia "sekatavarakauppoja", joista saa kaikenlaisia välineitä ja asuja. Kuulemma Münchenin lentokentälläkin on joku iso kauppa, jossa mies on muutaman kerran välilaskulla piipahtanut asioilla... :D Jos vaikka nyt asiasta...
  2. M

    Miehellä tekopimppi seksileluna,käyttäisittekö yhdessä?

    Suusa: siis mistä ihmeestä olette tuollaisen läpinäkyvän tekopillun löytäneet? En tiedä, lähtisinkö tuollaista heti ostamaan mutta joku siinä kuitenkin kiinnostaa... Olen aina tykännyt katsella, kun mieheni lasti lentää, joko niin että minä teen käsityöt tai sitten niin että pyydän miestäni...
  3. M

    jos mies ejakuloi saunassa?

    Pidän kyllä tiukasti kädessä ihan loppuun asti... Kun olen "käsityötuulella" (siis vaikka saunassa) ja hoitelen miehen kädellä, aloitan aina rauhallisesti ja tosi kevyesti, sitten puristan koko ajan pikkaisen enemmän ja lisään vauhtia. älillä vähän saatan hidastaa vauhtia hetkeksi ja melkein...
  4. M

    jos mies ejakuloi saunassa?

    Meillä on miehen kanssa "kesäperinteenä" käsihoidot saunassa... Kun kesäisin ollaan mökillä saunomassa, mies saa yleensä aivan hirveän seisokin heti alkuun (onkohan joku primitiivinen reaktion... :) ja kun aikani katselen seisokkia ja valuvia hikitippoja minulle tulee aivan hirveä himo runkata...
  5. M

    Mies haistelee pikkuhousujani ja runkkaa

    Meillä on ilmeisesti mieheni "puuhastelut" jatkuneet sillä mies on nyt työmatkalla pidempään ja minusta tuntuu että ainakin yhdet pikkuhuosut on hävinneet pyykkikierrosta... No jos pöksyjen avulla pääsee nauttimaan omasta kullastaan Atlantin toisella puolella, niin sehän on hieno juttu... :hug...
  6. M

    Mies haistelee pikkuhousujani ja runkkaa

    Íhan harmitontahan se on, totta... Tuntuu vaan jotenkin hassulta että omat tuoksut on miehen mielestä niin ihania, että täytyy haistella pikkuhousuja... Kun ne samat tuoksut kuitenkin on tarjolla ihan "livenä"... :) Jos tulee onnelliseksi, niin siitä vaan haistelee aina kun mieli tekee...
  7. M

    Mies haistelee pikkuhousujani ja runkkaa

    Ollaan miehen kanssa aika avoimia ja aktiivisia seksin suhteen, mutta nyt on kyllä tullut kuvioihin mukaan minulle ihan uusi juttu: pikkupöksyjen haistelu (minä kun luulin että tämä on ihan legendaa!) Tulin kerran aikaisemmin kaupungilta kotiin ja yllätin mieheni nuuhkimasta pikkuhousujani...
  8. M

    pystytkö suutelemaan miestäsi heti suuseksin jälkeen?

    Kyllä meillä pussaillaan molemmin puolin suuseksin jälkeenkin... Jos ollaan ihan perinteisessä lähetyssaarnaajassa, niin mies nuolee minua ennenkuin tulee sisääni ja sitten suutelee minua samalla kun tulee sisääni. Ja jos olen ottanut mieheltä alkuleikiksi suihin, homma menee samalla kaavalla...
  9. M

    Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

    Täytyipä taas palata tähän (iki)vanhaan ketjuun pitkästä aikaa, kun on uusi kokemus kerrottavana (jos nyt näitä vielä joku lukee). Edellisestä kerrasta, kun ystävättäreni on katsomassa mieheni ja minun rakastelua on kulut ties kuinka kauan aikaa, mutta nyt otettiin vihdoinkin uusiksi...
  10. M

    Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

    Tuo salaa katseltavaksi joutuminenkin kiinnostaa, mutta kokemuksia ei ole... Mitenkäs te päädyitte katseltavaksi useammankin kerran?
  11. M

    Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

    Oli pakko tulla taas tähän vanhaan keskusteluun pitkästä aikaa... Kun on uutta kerrottavaa... :) Kutsuimme ystävättäreni taas kylään (saunomaan) ja sovimme että hän tulisi toista kertaa katsomaan rakasteluamme. Mieheni taisi arvata mitä on tulossa, koska ei meinannut malttaa pitää käsiään...
  12. M

    Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

    On teillä ollu varsinaiset sessiot... Neidit käy välillä tiskaamassa ja pyykkäämässä, kun "siitossonni" keräilee voimiaan seuraavaa koitosta varten... =) En kyllä haluaisi ottaa ketään kolmanneksi pyöräksi... Tuo ystävättäreni kutsuminen mukaan katselijaksi oli todellakin vain mieheni...
  13. M

    Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

    Kiva kuulla, et muillakin on ollut tällaisia kokemuksia... Me ollaan taas oltu katseltavina... Mun miehelläni oli ollut jo pitkään sellainen toive, et yks mun ystävättäristäni tulisi joskus katselemaan meitä rakastelemassa. Talvella sitten toteutin miehen toiveen, ihan suunnitellusti... Ja...

Yhteistyössä