Hakutulokset

  1. K

    Elokuiset 2024

    Tervehdys! Ooh, ollut niin jännään tuntee liikkeitä iltaisin, kun rauhoittuu nukkumaan. Nyt RV 17. Seuloista Nipt testiin ja kaikki kunnossa! Vielä pitäs ryhdistäytyä sen sokerirasitus testin kanssa. Neuvolassa ei oltu huolissaan hemoglobiini arvoista, itse huomaa muutoksen et rauta poskeen...
  2. K

    Elokuiset 2024

    Eilen oli NT-ultra, sai oikeen kahteen kertaa käydä, kun pikkusen asento mahdottoman huono mittauksille :D Onneksi kaikki vaikutti olevan normaalin rajoissa ja tuleva isäkin rauhoittunut eilisestä :D LA muuttui, onhan se muutenkin suuntaa antava :) Toivottavasti ryhmän jäsenillä alkaa norot ja...
  3. K

    Elokuiset 2024

    Moi! Oon kanssa miettinyt paljonko pitäs olla verokokeiden ja ultran välissä. Kävin antaa veri näytteet tänään ja ultra 15.2. Ootan innolla et la tarkentuu, nyt varhaisultraan mukaan 23.8. Varmasti luonnollista olla huolissaan, kuitenkin toivotti elämän alku itsensä sisällä <3 Toivottavasti...
  4. K

    Positiivinen raskaustesti ja hirveä paniikki

    Hei! Ooh, tuntemuksia löytyy kauhusta, ihastumisen ja rakastumisen ja mielialat vaihtelevat nopeammin kuin uskoisikaan. Ihana kuulla, että miehesi on iloinen ja onnellinen positiivisesta testistä. Onpas upeaa, että noin pian nappasi ehkäisyn jälkeen. Toivottavasti odotus aikasi sujuu hyvin ja...
  5. K

    Kauniita ja ei älyttömän yleisiä tyttöjen nimiä?

    Viola on niin kaunis nimi <3
  6. K

    Elokuiset 2024

    Heips! Eka neuvola tällä viikolla takana,nyt RV 8+6. Yllättäin kovasti, kuinka paljon toiminta muuttunut 10 vuodessa. Ite saa varailla labroihin ja seulontoihin ajat...:D Itseäni stressasi kaikki vaa'alle nousemisesta verenpaineen mittaukseen. Onneksi enemmän kuin ymmärtäväinen...
  7. K

    Elokuiset 2024

    Hurjasti tsemppiä ja voimia tähän päivään! Hetki kerrallaan eteenpäin ja ei liikaa ajatuksia tulevaan <3
  8. K

    Elokuiset 2024

    Onnea hurjasti odotukseen. Tein plussan 18.12. Tänään Kaunis Odotus kautta varhaisultra <3 6+4 mittojen mukaan Ekat oireet oli rintojen arkuus, mielialojen hullu heittely, jatkuva kylmyys. Pahoinvoinnilta oon jälleen välttynyt, turvotus tosin on ihan uskomatonta ( esikoinen jo 11-vuotias)...
  9. K

    Elokuiset 2024

  10. K

    Elokuiset 2024

Yhteistyössä