Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuiset 2024

    Laitoin linkkiä 😊
  2. T

    Toukokuiset 2024

    Päivitellään tännekkin vähän kuulumisia, kävimme eilen yksityisellä ultrassa ja saimme tietää odottavamme pientä tyttöä ❤️
  3. T

    Huhtikuiset 2024

    Laitettu! 😊
  4. T

    Huhtikuiset 2024

    Onnea pienestä pojasta 🥰 Laitoin linkin!
  5. T

    Huhtikuiset 2024

    Laitettu 😊
  6. T

    Huhtikuiset 2024

    Täällä tuntuu vihdoin pahoinvointi helpottaneen 😍 Nyt muutamaan päivään ei ole ollut huono olo. Oon myös alkanut heräilemään öisin, enkä millään meinaa saada uudestaan unta. Viimeyönäkin söin kolmen aikaan yksinäni rahkaa olohuoneessa muun perheen nukkuessa 😂 Ensi tiistaina on nt-ultra ❤️
  7. T

    Huhtikuiset 2024

    Laitettu 😊
  8. T

    Huhtikuiset 2024

    Laitoin 😊
  9. T

    Huhtikuiset 2024

    Kiitos ❤️ Kyllä fb:n puolella on jonkun verran pulinaa, mukaan vaan jos siltä tuntuu 😊
  10. T

    Toukokuiset 2024

    Heippa! Olen kirjoitellut jo tuonne huhtikuisiin, mutta tänään varhaisultrassa pieni vastasikin viikkoja 6+2 ja la siirtyisi toukokuun alkuun 😊 Iso yllätys oli, että tämä raskaus olisi ilmeisesti alkanut kaksosraskautena. Kuulemma hyvin hyvin pieni todennäköisyys on, että toinenkin olisi vielä...
  11. T

    Huhtikuiset 2024

    Kaikki hyvin pikku pääskysellä tänään varhaisultrassa ❤️ Vastasi 6+2, eli la siirtyisi toukokuun alkuun, mutta nämähän nyt on vähän arvioita vielä. Todellinen yllätys oli, että tämä raskaus on ilmeisesti alkanut kaksosraskautena, mutta toinen ei ole sitten jatkanut kehittymistä. Mutta tottakai...
  12. T

    Huhtikuiset 2024

    Linkki laitetttu 😊
  13. T

    Huhtikuiset 2024

    Nyt pitäisi olla fb-linkki laitettu halukkaille, pahoittelut kun kesti. Tää väsymys on vaan niin jäätävää 😂 Jos joku vielä jäi huomaamatta niin huhuilkaa perään 😊
  14. T

    Huhtikuiset 2024

    Mullakin on nyt fb ryhmän ylläpito-oikeudet, joten voin myös kutsulinkkiä laittaa jos joku on vielä ilman 😊 Omia kuulumisia muuten.. Oikein mitään oireita ei ole ja se tässä hirvittääkin. Hätähousuna aikaistin jo varhaisultraa.
  15. T

    Huhtikuiset 2024

    Tänään tasan kuukausi varhausultraan ❤️ Ja ensimmäinen neuvola-aika varattu.
  16. T

    Huhtikuiset 2024

    Sattumoisin tänään meidän -21 syntyneen whatsup ryhmästä eräs ilmoitti heilläkin testin olevan positiivinen, niin uskaltauduin samalla itsekin sinne kertomaan, että niin meilläkin 🩷 He ovat sellainen ryhmä jolle keskenmenostakin kertoisin, niin uskalsi sinne sanoa. Varhaisultran varasin myös...
  17. T

    Huhtikuiset 2024

    Mulle saa myös laittaa kutsua 🥰
  18. T

    Huhtikuiset 2024

    Minä olisin ainakin mukana, kunhan ryhmä on varmasti salainen 🤭
  19. T

    Huhtikuiset 2024

    Täältä varovasti liittyisi myös yksi mukaan Tänään aamulla tein testin ja pieneksi yllätykseksi piirtyikin positiivinen ❤️ Laskurien mukaan la osuisi 30.4 tai 1.5. Pieni vappuvauva siis tulossa, jos kaikki menee hyvin 🎈 Tarrasukka21/30v/3. lapsi/TYKS
  20. T

    Toukokuiset 2021

    Onhan ryhmä sitten ihan varmasti sellainen, ettei näy kenellekään? En halua raskautta vielä yleiseen tietoon

Yhteistyössä